• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Datejust och Date tråden

galácticon

Patek
2-Faktor
Äntligen stolt ägare till en 116200
IMG_7087.JPG

Nice, grattis!
 

Orson

Omega
2-Faktor
Har hittat en 116234 på Chrono som verkar bra, självklart hade jag hellre köpt på KS men duggar inte så tätt om dem här tyvärr. Den är från -09 och med bara en låda och ett års garanti från försäljaren. Är det något speciellt att oroa sig över då det inte finns cert och papper? Kan Nymans till ex kolla äktheten bara man svänger förbi eller hur länge tar det?
 

Pojken från Götet

Rolex
2-Faktor
Har hittat en 116234 på Chrono som verkar bra, självklart hade jag hellre köpt på KS men duggar inte så tätt om dem här tyvärr. Den är från -09 och med bara en låda och ett års garanti från försäljaren. Är det något speciellt att oroa sig över då det inte finns cert och papper? Kan Nymans till ex kolla äktheten bara man svänger förbi eller hur länge tar det?
Vem är säljaren?
 

Orson

Omega
2-Faktor
Säljaren satsar inte direkt på bra bilder så klockans skick är omöjligt att bedöma. Jag hade bett om bättre bilder. Tror att den är äkta men om skicket inte motsvarar dina förväntningar kommer du att bli besviken och du kommer dessutom att få mer eller mindre omöjligt att exempelvis häva köp.
aha okey, ja jag ska be om bättre bilder då =)
 

Orson

Omega
2-Faktor
Har nu fått lite fler bilder, vad jag kan se så verkar den ju vara i bra skick?
Vill gärna höra eran bedömning, ta en titt! :)
DJ 1.jpg
DJ 2.jpg
DJ 3.jpg
DJ 4.jpg
DJ 5.jpg
 
Senast ändrad:
Topp