Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Datejust på läder?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Magnu$, 16 september 2016.

1. Magnu$
    Trådstartare

Magnu$ Torpare

Hejsan allihopa,

Jag äger en 1601 som sitter på en underbar jubiléelänk men detta är en klocka jag kommer ha hela mitt liv och vill gärna spara på länken så när jag är en gammal gubbe kan faktiskt fortfarande använda den. Sen måste jag erkänna att läder på vintage dj's är så jäkla snyggt men som sagt, jubileen är oslagbar. Vad är era åsikter? Har ni några bilder ni kan posta för inspiration?

Tackar!

2. Hexagon

Hexagon Borgare

Kolla i date och datejust tråden. Finns typ 85183 bilder där på datejusts med läder (många 1601).

3. grabbbbenVetejvad

grabbbbenVetejvad Stadsbo

Från:
    Göteborg
    Läder funkar, men en datejust sitter bäst på jubiléelänk om du frågar mig.
    IMG_20160916_125656_01.jpg

Snake, Magnu$ och B62 gillar detta.
  4. marlun

marlun Präst

Varför dissa jubileelänken? Den är schysst

5. Sebari

Sebari Torpare

20160916_135508.jpg
    Sitter med den här på tåget as we speak, tycker det är riktigt schysst med en datejust på läderband :cigar:

Snake och Magnu$ gillar detta.
  6. cab

cab Friends of KS

Tycker ofta det är snyggt på bild men känns inte så bra på handleden tyvärr.

ikaroess gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield