• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpes Datejust

JohanHLM

Rolex
Önskar köpa en Datejust alla ref. är av intresse. Kravet är att det ska vara räfflad ring+jubilée eller slät+oyster. Stor fördel om det finns B&P men alla förslag mottages tacksamt.
Maxbudget 30k

Mvh Johan
 

DrDre

Patek
"Poormans" har en på Timetotalk som kanske kan vara intressant? Runt 18 000 om jag minns rätt. DrWatch har ju en också, fast lite äldre men då får du 6 månaders garanti (och en väldigt snygg konfiguration med slät ring och oyster). Båda två är pålitliga. Lycka till!
 

JohanHLM

Rolex
"Poormans" har en på Timetotalk som kanske kan vara intressant? Runt 18 000 om jag minns rätt. DrWatch har ju en också, fast lite äldre men då får du 6 månaders garanti (och en väldigt snygg konfiguration med slät ring och oyster). Båda två är pålitliga. Lycka till!
Tackar för förslaget, men dessa hade jag redan koll på :) Hoppas på att det finns någon som har en hemma som inte används så frekvent...
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Såg att Doktorn har några nya Dj med safirglas, bl a en riktigt fin med vit tavla och arabiska siffror. Runt 23.000 kostar dom Iofs.
 

JohanHLM

Rolex
Såg att Doktorn har några nya Dj med safirglas, bl a en riktigt fin med vit tavla och arabiska siffror. Runt 23.000 kostar dom Iofs.
Har sett det också, är inte hela värden om de ligger lite över 20k men har fått en dålig feeling för Dr Watch baserat på det jag läst på forumet. Tack för tipset men får suga på karamellen lite...
 

JohanHLM

Rolex
Bumpar denna och höjer budgeten till 30k ifall någon funderar på att sälja sin DJ med sexsiffrig ref.
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Kommer åter med en dr Watch rekommendation. Du kanske har koll. Svart tavla, oyster och slät ring. 16200.
 
Topp