• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

dauit

dauit

Panerai
2-Faktor
Hej

Ni som har köpt eller sålt till mig, lämna gärna ett omdöme.

Vänligen
 
Senast ändrad:

Elvis82

Cartier
2-Faktor
Köpt en Klocka av David. Supertrevli att ha att göra med och allt var enligt beskrivning. En riktig goodguy!
 

aosehus

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Har sålt en klocka i 25kkr-klassen till dauit. Trevlig kontakt och snabb betalning. Inga som helst problem. Good guy!
 

Randel

Cartier
Jag köpte ett par skor för 3.000:- av @dauit och skorna var exakt som beskrivna, kommunikationen var riktigt snabb och bra, så i min bok är det en Goodguy till 100% :)
 

Härligt

Breitling
Köpte en klocka för 30k, gjorde förbetalning och skickades via värdefrakt.

Dundersmidig affär, inge tjaffs och allt var som beskrivet i annonsen.

Rekommenderas!
 

thetaliban

Cartier
2-Faktor
Sålde en OQDD till @dauit idag och det gick mkt snabbt och smidigt. Och en trevlig pratstund om klockor och diverse hanns också med. Goodguy!
 

Karlsson

Panerai
Köpte en Panerai på distans. Betalade förskott och klockan levererades väl förpackad och helt enligt beskrivning.
Good guy!
 

Zingo77

Cartier
2-Faktor
Gjort en bytesaffär på distans där en klocka gick åt mitt håll och två åt dauits håll. Trevlig och rak kommunikation! Gör gärna affär igen och givetvis 100% GG.
 
Topp