• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

daviden... Jag är rädd att du måste agera innan det är för sent!!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Med tanke på alla dessa "2013" trådar som jag iofs tycker är skitkul att läsa.. Men det finns en risk ifall detta fenomen sprider sig.
Skulle några av våra vänner.. Jag nämner inga namn men alla vet vilka herrar jag tänker på... Skulle någon av dem eller ve och fasa! ALLA dessa herrar välja att skapa en 2013tråd så skulle forumets bandbredd ätas upp på 2 sekunder och sidan tvärstanna!!

Men FAAN va sugen jag är på att läsa dessa trådar.. VAD VÄNTAR NI PÅ????:)
 

Mr Chance

Kalmar
Med tanke på alla dessa "2013" trådar som jag iofs tycker är skitkul att läsa.. Men det finns en risk ifall detta fenomen sprider sig.
Skulle några av våra vänner.. Jag nämner inga namn men alla vet vilka herrar jag tänker på... Skulle någon av dem eller ve och fasa! ALLA dessa herrar välja att skapa en 2013tråd så skulle forumets bandbredd ätas upp på 2 sekunder och sidan tvärstanna!!

Men FAAN va sugen jag är på att läsa dessa trådar.. VAD VÄNTAR NI PÅ????:)


Ja, en tråd med "martinhook - 2013" skulle bli episk!

:D
 

Johan M

Cartier
Det har redan spridit sig. Gör en något så måste alla andra göra det också.

Vad sägs om att lägga alla se-vad-jag-gjort-under-2013-trådar i samma tråd?
 
Topp