• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Davosa Classic Automatique *PRISBUMP*

azcii

Patek
2-Faktor
Hej!

Till salu en Davosa Classic Automatique. Jag köpte klockan ny för ungefär 1.5 år sedan via Amazon och den har använts aktivt i ca 5 månader sedan dess.

Den har en liten swirl på undersidan av boetten som säkert går att polera bort om man vill, syns på sista bilden. Men är överlag i riktigt bra skick! Lädret är lite slitet vid spännet, men annars i väldigt bra skick.

Klockan gick endast +0.5(!) sekunder snabbt per dygn när den var fullt windad senast jag mätte. Aldrig haft några problem med klockan, stabilt urverk.

Den kommer med Davosa boxen som följde med när jag köpte klockan och på bruna davosa lädret.
Denna klocka har legat och dammat några månader nu och jag känner att den förtjänar mer kärlek än vad jag kan ge den. Otroligt mycket klocka för pengarna.

NYTT PRIS: 2500 kronor + eventuell frakt. Betalning via Swish eller kontant vid F2F. Har bara två referens här på klocksnack hittills men gör gärna affären F2F i Stockholm om det skulle kännas tryggare. 24H retur om den inte motsvarar info/bilder, ingen retur vid F2F.

Min referenstråd:
https://klocksnack.se/threads/azcii.40413/
Screenshot_2015-06-02-11-57-25.png
FYXq5bx.jpg
8isMX2f.jpg
Screenshot_2015-08-20-16-24-38.png
 
Senast ändrad:
Topp