Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Davosa Classic Automatique *PRISBUMP*

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av azcii, 20 augusti 2015.

1. azcii
    Trådstartare

azcii Borgare

Från:
    City 17
    Hej!

Till salu en Davosa Classic Automatique. Jag köpte klockan ny för ungefär 1.5 år sedan via Amazon och den har använts aktivt i ca 5 månader sedan dess.

Den har en liten swirl på undersidan av boetten som säkert går att polera bort om man vill, syns på sista bilden. Men är överlag i riktigt bra skick! Lädret är lite slitet vid spännet, men annars i väldigt bra skick.

Klockan gick endast +0.5(!) sekunder snabbt per dygn när den var fullt windad senast jag mätte. Aldrig haft några problem med klockan, stabilt urverk.

Den kommer med Davosa boxen som följde med när jag köpte klockan och på bruna davosa lädret.
    Denna klocka har legat och dammat några månader nu och jag känner att den förtjänar mer kärlek än vad jag kan ge den. Otroligt mycket klocka för pengarna.

NYTT PRIS: 2500 kronor + eventuell frakt. Betalning via Swish eller kontant vid F2F. Har bara två referens här på klocksnack hittills men gör gärna affären F2F i Stockholm om det skulle kännas tryggare. 24H retur om den inte motsvarar info/bilder, ingen retur vid F2F.

Min referenstråd:
    http://klocksnack.se/threads/azcii.40413/
    Screenshot_2015-06-02-11-57-25.png FYXq5bx.jpg 8isMX2f.jpg Screenshot_2015-08-20-16-24-38.png

Senast ändrad: 25 augusti 2015
    RicVin och Gringubben gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps