• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Day-Date Facelift "Tropic-Mocca" Sammanfattning och bättre bilder

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Du har inte missat denna tråd. Du verkat heller inte ha missat att kröka konstant sedan julafton. :)

Julafton räcker inte;) Bara amatörer pausar mellan jul och midsommar!! Men för att vara åtminstone lite seriös så såg jag ingen liten avatar-plupp nedanför trådstartarens avatar och då antog jag att jag inte kommenterat. Det har inte med alkohol att göra, det är alzheimers;) Allt som hänt för mer än tre dagar sedan har jag glömt. Möjligen både och.

Men för att ställa en (i mitt tycke) relevant fråga: Är det fler än jag som skrivit kommentarer i en tråd men ändå inte sett sin egen avatar som markerar detta? Jag tycker att det händer då och då att forumplattformen är lite seg. Inte katastrofalt på något sätt, allt är bra mest hela tiden, men då och då blir det lite knas?
 
Topp