• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DD:n har fått nytt ansikte

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Brunt, inget snack tycker jag. Svart är snyggt och klassiskt, men den bruna lyfte hela klockan en dimension. Grattis!
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Hur kan ens Rolex stoppa en svart tavla på den godbiten från första början?!
Klart den ska ha brun tavla! Ser ut som det skall göra då!
Älskar det!
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Jag tycker den bruna tavlan är fantastiskt vacker! Grym lyster och ger djup till klockan på ett annat sätt än den svarta tavlan.

Om det ena är bättre än det andra? Jag vet inte. Men helt klart kul med variation. Barken och rosén blev ju lite mer lika nu iof.

Kvartetten är fantastisk! Fattas en Stella! Vitguld? Platina? Kvintett kan ju aldrig vara fel! ;)

Finns de bruna tavlorna till någon stålis? Har frågat förr men fortfarande inte nosat upp nåt svar.
Lutar mycket åt platina men en Stella är aldrig fel...vad beträffar om den bruna finns till stål har jag inget bra svar.:)

Tack alla andra för era kommentarer..:)
 

TheKing

Cartier
Mycket snyggare med den nya. Brunt är ruskigt snyggt till.... Klass

Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tyckte brunt lät lite sisådär ända tills jag såg bilderna! Fullträff!!!
 

Totte

Panerai
Du vet att jag är Brun-DD-fanatiker, MEN nu när du har Barken också så kanske den svarta tavlan hade nyanserat uppställningen lite bättre? Hursomhelst, jävligt snyggt blev det :) Grattis!!
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Du vet att jag är Brun-DD-fanatiker, MEN nu när du har Barken också så kanske den svarta tavlan hade nyanserat uppställningen lite bättre? Hursomhelst, jävligt snyggt blev det :) Grattis!!
Tack Totte ! samma tankebanor gick runt i huvudet på mig, men när jag såg slutresultatet blev jag såld...och den svarta tavlan finns ju alltid kvar..:)
 
Helt klart en förbättring, roséguldet och den bruna tavlan "gifter" sig underbart.
Och din DD samling är ju helt magisk !!! STORT grattis :)
 
Topp