• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

De sade att den var oförstörbar och tålde hårda tag!

Hugii

Audemars
Alla Nato-band-nördar är nu avundsjuka på det resultat som du har fått på ditt band (på bara 30min) :)

Btw.. sluta skylla som en 2-åring på en just 2-åring som inte kan försvara här. :)

Tips: Nästa gång kör du bara bandet och inte klockan, skitsamma om den är vattentät eller inte :)
 

emilarne

Cartier
Eftersom jag är i vitvarubranschen känner jag att det är mitt ansvar att upplysa om att klockor endast får tvättas i max 30 grader , låg kemdos(givetvis beroende på vattnets hårdhet) samt högst 600 varvs centrifugering. ;)
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Eftersom jag är i vitvarubranschen känner jag att det är mitt ansvar att upplysa om att klockor endast får tvättas i max 30 grader , låg kemdos(givetvis beroende på vattnets hårdhet) samt högst 600 varvs centrifugering. ;)


Fast jag har kört en g-shock i 40C. Kulörtvätt. Sen lade jag den i frysen över natten.



Den höll.
 
Topp