Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Deep Blue

Diskussion i 'Diskussion' startad av Bjornen11, 27 januari 2016.

1. Bjornen11
    Trådstartare

Bjornen11 Torpare

Hej! försöker att få tag i en deep blue sun diver klocka, letat massor på div. sidor och den enda vettiga jag verkar hitta är timestore24.org. Finns det någon annan sida som jag kan ha missat? Eller har nån ett tips på hur jag kan få tag i en? Mvh Björn

2. Richispice

Richispice Friends of KS

Från:
    Stockholm
  3. Bjornen11
    Trådstartare

Bjornen11 Torpare

4. Tripeiro.

Tripeiro. Friends of KS

Ha koll på watchrecon.com, ser alltid Deep Blues till salu där, flesta dock från USA gissar jag. Sun divers verkar gå från 160-300USD, så det blir ju inte så många kronor i moms.

Richispice gillar detta.
  5. EmilW

EmilW Friends of KS

Har sett att Naturkompaniet i Uppsala hade ett gäng Deep Blue klockor i en monter förut. Kanske finns i fler butiker isf?

6. JLC

JLC Stadsbo

Från:
    Sollentuna
Mårtenssons ur Brookfield