• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpes Defekta och/eller renoveringsobjekt

McGyver

Rolex
Semestern är snart slut för min del och jag behöver lite projekt att förgylla hösten!

Letar efter defekta och/eller renoveringsobjekt att sätta tänderna i.

Allt från en billig Seiko till en halvdyr Rolle är intressant!

Så har du något i lådorna som bara ligger eller om det kostar för mycket att fixa - hör av dig!

PM eller mejl till info(at)rcdesign.se
 

McGyver

Rolex
Allt kan vara intressant! :)

Skicka gärna PM eller mejl med en bild eller två och vad vi pratar om för priser!
 

McGyver

Rolex
Har nu köpt en del objekt, men letar fortfarande efter mer sysselsättning!

Har ni något i gömmorna som ni vill bli av med?
 
Semestern är snart slut för min del och jag behöver lite projekt att förgylla hösten!

Letar efter defekta och/eller renoveringsobjekt att sätta tänderna i.

Allt från en billig Seiko till en halvdyr Rolle är intressant!

Så har du något i lådorna som bara ligger eller om det kostar för mycket att fixa - hör av dig!

PM eller mejl till info(at)rcdesign.se

Hah! Är du rcdesign? Du köpte en hög med defekta klockor från mig på tradera, bla en Lucerne dykarklocka! :) Har det blivit något av dem?
 

McGyver

Rolex
Testat att skruva i gamla Timex? Varje urmakares mardröm och en riktig utmaning. Har en hel låda med objekt ..

Har en låda med Timex själv - döttrarna "pysslar" med dem-det enda de duger till........och som mothåll då man skall slå en en sprint eller ngt! ;)

[Edit]
Hah! Är du rcdesign? Du köpte en hög med defekta klockor från mig på tradera, bla en Lucerne dykarklocka! Har det blivit något av dem?

-Jepp, glasen fungerar bra till att blanda lume och färg i ! :D

Tror iofs att jag skakat liv i ett par Timex för att småtjejerna skulle kunna leka med dem - resten är nu skrotat.
 

McGyver

Rolex
Nu har ett antal kollegor renoverade vintageur på handlederna => letar efter fler objekt!

Har du något i lådorna som du vill bli av med - har av dig!
 

McGyver

Rolex
Fortfarande på jakt efter fler objekt!

Äldre Omegon är högintressanta och en Speedmaster med renoverings/service-behov är gralen!

Men allt är intressant, bara de behöver puts och fix! ;)
 
Topp