• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Definition av ny oanvänd klocka?

Helt ofattbart :rage:
Drar iväg ett mejl till Jälmers och hoppas de ändrar på det. Skulle vara otroligt surt att köpa en klocka för 80 000:- och sedan upptäcka att den inte oanvänd...
 
P

Philippe Stern

Guest
image.jpeg
 

Edin

Panerai
Bara jag som även stör mig på Jälmers ur annonsering på blocket?
Söker man på en specifik tillverkare och då får upp annonser från Jälmers ur där de listar de märken de säljer är det ju otroligt störande...
 

xmb216bc

Panerai
Herrejävvlar, en gång i tiden kollade jag på hans annonser, idag tycker jag att han bara tar plats på blocket, ärlig människa????
 
  • Like
Reactions: JLW

soderlund

Cartier
Jag har inte varit medlem i forumet speciellt länge, men har redan sett flera trådar om det berörda företaget. Ingen av dem positiva...
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Har inte lagt mig i Jälmers "slarv" tidigare och jag orkar inte göra det nu heller dock vill jag be Daniel att i fortsättningen sluta benämna sina annonser med TILLFÄLLE!!! vadå för jävla tillfälle? är ju vanliga standardklockor till högt pris. blir fan tokig på det när man scrollar blocket... TILLFÄLLE! fan.
 

NiklasM

Omega
Och det är 100% att det är samma klocka?

Om så...

"Klockan inte utplockad i ett annat land därför svensksåld?" En klocka som är ny är ALDRIG såld. Punkt. Kan bara tänka mig snacket om den redan stämplade certifikatet vid köp.. Orkar inte ens börja tänka på vad ursäkten skulle vara. Som hugande spekulant på en ny klocka har jag haft denna butik på radarn. Den åkte precis av.
 
Senast ändrad:

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Har inte lagt mig i Jälmers "slarv" tidigare och jag orkar inte göra det nu heller dock vill jag be Daniel att i fortsättningen sluta benämna sina annonser med TILLFÄLLE!!! vadå för jävla tillfälle? är ju vanliga standardklockor till högt pris. blir fan tokig på det när man scrollar blocket... TILLFÄLLE! fan.
Har reagerat på det också men klockan i tråden har de inte bedömt som tillfälle, undrar varför? :D
 
Topp