• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Definition av ny oanvänd klocka?

nöt

Vacheron
2-Faktor
Har kollat in dom någon gång och sett att dom har sjuka överpriser. Men nu ser man ju att det är värre än så.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
image.png


Läser tråden... Snart ska det trålas på köp och sälj. :)
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
KS i all ära men 9000 personer mot Blockets ofantliga marknad är inte mycket att komma med. Vi kan skriva oss blåa medan han fortsätter att kränga klockor till folk som inte hänger här. De vi kan göra är att skriva "Jälmers Ur" i trådrubrikerna, då rankas de högre på Google och fler får kännedom om vilken skojare han verkar vara.
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Sluta sälj till han, är ju nästan större problem än att köpa av han. Alltså ni är ju "enablers" https://en.m.wiktionary.org/wiki/enabler

Jag hade inga problem att sälja till honom. Han betalde med swish det jag begärde, han hämtade klockan när det passade mig. Inga problem.
Denna tråden skapade jag för att skapa diskussion ang. hur en del handlare mörkar klockans historia de säljer.
 
Topp