Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Deja vu

Diskussion i 'Diskussion' startad av Eric Jajjamensan P, 29 april 2016.

1. Eric Jajjamensan P
    Trådstartare

Eric Jajjamensan P Sektledare

Från:
    Spexeryd
    Min minsta klocka sedan min första Omega 1990.
    Och länken känns ju bekant...
    Sedan måste jag säga att 565:an är något av det tråkigaste jag ägt. Passar en OWG perfekt.
    image.jpeg image.jpeg

oskarponken gillar detta.
  2. Moorflax

Moorflax Friends of KS

Från:
    Norberg
    Tycker den är snygg! Lägg ut den på köp och sälj så försvinner den säkert snart.

3. Eric Jajjamensan P
    Trådstartare

Eric Jajjamensan P Sektledare

Från:
    Spexeryd
    Nej, jag är nöjd. Det är en perfekt medelväg för mig som enda klocka. Jag hade gärna bytt till en 556A. Annars så var det bara ett konstaterande. Inget gnäll. Du får ju hålla med om att den inte är särskilt utmanande i sin design. Kvalité, design och varumärke är ju oantastligt.

4. Moorflax

Moorflax Friends of KS

Från:
    Norberg
    Nä den är inte utmanande i designen men den har en fin symmetri som gör, iaf för mig, att den är behaglig att se på och att man inte tröttnar på en gång.

Eric Jajjamensan P gillar detta.
  5. Man kan ju konstatera att den är rätt clean... Cleant är ju ändå rätt snyggt, men håller med om att det går lite åt det tråkiga hållet.

Eric Jajjamensan P gillar detta.
  6. Andy7750

Andy7750 Präst

Från:
    Kungälv
    Den är riktigt tråkig men det är det som gör den så underbar :)
    image.jpeg

Eric Jajjamensan P och Moorflax gillar detta.
  7. Den är alltså lite som en stumfilm. Man fattar ingenting men när det väl klickar är det helt fantastiskt .. Kanske.
    Tycker nog 556a är snyggare. Kan ju bero på att jag är så pass förvirrad att jag behöver siffror på tavlan för att ha koll på tiden.

Eric Jajjamensan P och Andy7750 gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield