• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Deklaration 2016 öppen nu

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Vad har ni för standard tips alt avdrag ni gör ?
Har nyligen köpt och sålt bostad/sommarhus så denna deklaration kommer bli en " bitch " att fylla ni, samt att de störta vinsterna gjordes utanför min KF på avanza så det blir surt också.

Fyll gärna på med era egna tankar.
 

Jonaz

Rolex
Vad har ni för standard tips alt avdrag ni gör ?
Har nyligen köpt och sålt bostad/sommarhus så denna deklaration kommer bli en " bitch " att fylla ni, samt att de störta vinsterna gjordes utanför min KF på avanza så det blir surt också.

Fyll gärna på med era egna tankar.
Åkte på en skattesmäll efter husförsäljning förra året. Även uppskovet efter lägenhetsförsäljningen innan huset kom med... Så anlita någon duktig.
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Fortfarande kraschad sida..
image.png
 

Johanw

Cartier
Kunde logga hela vägen och får då:
Skatteverket elektronisk inkomstdeklaration 1 2016
Fullt för ögonblicket!
Felkod: 1004.
Just nu är det många som använder denna tjänst. Var god försök igen om 15 minuter!
 

Sjobedan

Rolex
Kan inte se vad som är beräknat att få tillbaka i appen... Men jag tjänade bättre än vad jag trodde ifjol. Vad hände med pengarna?
 
Senast ändrad:
Topp