• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Deklaration 2016 öppen nu

Jockinho

Patek
2-Faktor
Hade hoppats på liite till (som hyfsat "nybliven" husägare) men föräldrapenning innebär ofta att det skattas för lite och så var fallet. Men ska inte klaga, räcker till projekt trall och lite mer :) Allt bättre än rest! :blackeye:
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Blev förbannad nu när jag också kunde kolla.

Hoppas staten gör nåt bra för mina surt förvärvade.
 

Kleiz

Rolex
2-Faktor
Med tanke på att jag fick betala tillbaka förra året så känner jag mig nöjd med årets besked. Att betala tillbaka är ju surt..
Inget speciellt dock, jag får tillbaka ca en Seiko Padi + en SKX009.
 

ScubaKing

Audemars
En Seiko Sumo tillbaka ungefär. Men jag har lagt mig i en klass högre medvetet och betalar in mer skatt månadsvis så jag får alltid tillbaka en tia drygt.
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Ska få tillbaka en beggad snål-Breitling ungefär, och då har jag inte gjort reseavdrag än. Bör kunna bli en LLD till ungefär, men jag är inte säker på min firma i år. Kan ha skattat för lite...
 

ilu05191

Omega
Ska betala in en sån här till Maggan :banghead::banghead::banghead: :
52989d4377c3d.jpeg
 
Topp