• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Delad glädje….fortsätter.

Rholm

Cartier
Tjena….

Innan jag fortsätter vill jag tacka K0ltrasten för att han sålde denna klocka till mig….

Eftersom K0ltrasten var i en tillfällig förvirringsbubbla när han la ut denna på K&S så var jag inte sen med att utnyttja hans sinnestillstånd innan han kom till insikt igen. När jag övertog vårdnaden av denna fina pjäs hade hon fel visare som inte alls gjorde någon rättvisa.

Efter lite förfrågningar och vägledning fick jag tag på rätta visare. Fortsatte mina förfrågningar om vem som kunde/ville hjälpa mig med bytet men hittade ingen inom Rikets gränser så hon åkte på en resa till England där hon togs emot med stora famnen, hoppas jag. Efter ett snabbt konstaterande från ett proffs om att jag hade fel visare till sekundvisaren lyckades jag fiska fram korrekt visare och till sist fick hon lite välförtjänt service med ett visarbyte också…..Nu slut med mitt dravel och fram med en högklassig ajfån bild…...
IMG_1775.JPG
 

Rholm

Cartier
Har ingen känsla eller fantasi när det gäller fotografi så jag hänvisar till bildsök på google….. ;)

Mvh
 
Topp