• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Delad vårdnad.

Jonte73

Audemars
Tja köpte mig ett schysst dressur för ett tag sedan. Det blev en fin Omega Genéve , mitt första vintage ur.
Frugan tyckte det var onödigt såklart, du har ju så många redan och när ska du ha den där då ?
Men hon tyckte om utseendet och hängde faktiskt med till urmakaren och kollade på nytt band till den då det som satt på var helt off.

Jaha med nytt band på så blev det, oj vad fin den blev, får jag låna den ibland ? Javisst inga problem det är ju bara roligt .

Och så blev det, har inte sett klockan på en vecka nu, hon kör den dagligen och är jättenöjd .
Så kan det gå men det är ju kul att man kan göra någon glad iaf ;)

Men vem kan motstå denna ?
image.jpg
image.jpg
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Bästa sättet att få förståelse för intresset hos sin fru är att hon själv blir intresserad. Stort grattis till er båda, således! :)
 

aljung

Panerai
2-Faktor
Tycker det mer låter som att klockan numer har ensam vårdnad, med viss umgängesrätt från ditt håll ;)

Får väl gratulera frun till en fin klocka!
 

vonhall

Rolex
Kan förstå din fru för klockan är oerhört stilfull! Fast du måste förklara för din fru att hon får bjuda på ett wristshot :)
 
Topp