• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den där Dubbe vet vad han snackar om!

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Får jag använda uttrycket Rolex-kramare utan att ni Rolex-kramare blir upprörda?
Rolex visst, men att sopa Omega under mattan är väldigt blåögt med deras nuvarande line up.
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Måste säga, - tacka vet jag Seiko där... dom bryr sig inte om andra och dom är sig själva "dom är Seiko" och säljer inte ut sig.. - dom kör sitt eget race... :cool: Men nog är det så bland dom Scweiziska tillverkarna att Rolex är förebilden... Vilket mycket väl förklarar Omegas "aggressiva" marknadsföring.
 

Målarn

The Steak
80talisten skrev:
Målarn skrev:
80talisten skrev:
Kson skrev:
Då gör jag rätt att spara till min fösta Rolex!
Vad blir det för Rolex isåfall? :)

Tippar på en GMT IIc ;)
Det är ett mycket bra val! Det räcker att man kollar på naggges, och dig Målarn ska vi ju inte prata om.. :mrgreen:

Det tycker jag också, men det återstår att se vad Herrn väljer :D!! Hahah nej vi låter det vara tills vidare, får posta lite fler bilder på den snart ;)
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Målarn skrev:
80talisten skrev:
Målarn skrev:
80talisten skrev:
Kson skrev:
Då gör jag rätt att spara till min fösta Rolex!
Vad blir det för Rolex isåfall? :)

Tippar på en GMT IIc ;)
Det är ett mycket bra val! Det räcker att man kollar på naggges, och dig Målarn ska vi ju inte prata om.. :mrgreen:

Det tycker jag också, men det återstår att se vad Herrn väljer :D!! Hahah nej vi låter det vara tills vidare, får posta lite fler bilder på den snart ;)
Det tycker jag verkligen du ska göra... Mera bilder på den tack! :)
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
För info!

Skärmklipp.JPG
 
Topp