• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den egentagna klockbilden som Ni är mest nöjd med

hejo

Panerai
Efter ett nyvaknande så fortsätter jag att terrorisera forumet.......
Här finns många fina klockor och folk som tar bra bilder så varför inte få njuta av detta
lite :).

Uppmaningen lyder som så här:
Presentera den klockbild som du är mest nöjd med i denna post.
Det skall vara EN bild per användare.

Nu har vi ju en ny fin plattform som säkerligen erbjuder en massa najs funktioner.
Tänkte att forumcheferna kunde vara lite kreativa och göra något roligt av dessa
funktioner, varför inte en omröstning i någon form eller.....något annat ;) .

Här är mitt bidrag

IMG_5830.jpg


/Henrik
 

_jonte

Patek
Mycket fin bild på underbara klockor hejo!
Denna bild gillar jag för att den visar exakt hur klockan ser ut i verkligheten. Tycker det är det svåraste när man fotar klocka; dvs klockan ser oftast helt annorlunda ut på bilden än i verkligheten. Tagen med mobilen vid en fika och endast justerat färg och nivåer i Picasa.
2013-03-12122015.jpg
 

EmilL

Omega
Är fortfarande ny i gemet, så det finns inte så mycket att välja bland. Här i i vart fall en jag knäppte i soffan härom dagen och blev lite extra nöjd med.

1Q2r8kG.jpg
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Mycket fin bild på underbara klockor hejo!
Denna bild gillar jag för att den visar exakt hur klockan ser ut i verkligheten. Tycker det är det svåraste när man fotar klocka; dvs klockan ser oftast helt annorlunda ut på bilden än i verkligheten. Tagen med mobilen vid en fika och endast justerat färg och nivåer i Picasa.
2013-03-12122015.jpg
Utan tvekan en av forumets finaste vintageklockor.
 
Topp