• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

  • Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

    Röster: 44 25.9%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

    Röster: 50 29.4%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

    Röster: 23 13.5%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

    Röster: 53 31.2%

  • Totala väljare
    170
Love it. Skulle dock behöva en svart på länk också, men kört på den ekonomiska sidan just nu så får väl nöja mig med denna.
Den andra reissuen på, Sea wolf skulle också sitta fint.
Visst surru. Man är en halv människa utan möjlighet att hänga på en läng med rätt länkbitar. Det är grus i dojjan eller klådan på ryggen man inte kommer åt... Men de är suveräna på band också. Jag kör mycket på Bonetto. Inget att klaga över direkt.
 
Senast ändrad:
Nuff said!
IMG_1352.JPG
 
Jag fick tag i denna raritet till Sea Wolf ny i box. Trots att modellen är 17-18 år. Tänkte inte använda den men idag blev klådan för svår. Svårt att motivera att behålla den nu när lådan svämmar över av reissues. Så är det någon här som gillar den och uppskattar vilken extremt ovanlig klocka det är så skriv en rad så kan vi kanske göra affär.
Fin som satan tycker jag att den är.
IMG_1366.JPG
 

Azaz

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Jag fick tag i denna raritet till Sea Wolf ny i box. Trots att modellen är 17-18 år. Tänkte inte använda den men idag blev klådan för svår. Svårt att motivera att behålla den nu när lådan svämmar över av reissues. Så är det någon här som gillar den och uppskattar vilken extremt ovanlig klocka det är så skriv en rad så kan vi kanske göra affär.
Fin som satan tycker jag att den är.
IMG_1366.JPG
Vad är måtten på den!
 
Länk, lås och baksida ser så jävla lyx ut, skitsnyggt.

Min Spontana tanke är att så här Omegas nya railmaster borde sett ut.
För närvarande bygger de riktigt fina klockor. Häpnar fortsatt över att det är tre pers här på forumet som köpt nya automatare. Det finns ju så många hutlöst tråkiga klockor för samma pengar som är kopiöst överrepresenterade. Men det känns som att fegheten ökar för varje tusenlapp man tänkt spendera...
 

Julle

Omega
Börjat fundera på att sälja av min Seadragon.. Någon här som år intresserad av en supercool blå sommarkronograf? :)
 
Topp