• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

  • Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

    Röster: 44 25.9%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

    Röster: 50 29.4%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

    Röster: 23 13.5%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

    Röster: 53 31.2%

  • Totala väljare
    170

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Berätta, berätta, berätta!!! Det här fick ju ett lyckligt slut (början på en ny galenskap).
Vad hände med "Don't kiss and tell"?:rolleyes:
Okej då... Gröntavlad Sea Dragon beställd idag!:) Det känns oerhört spännande! Måtten är minst sagt lovande: 38mm i diameter och 20mm mellan luggarna. Perfekt då jag har lagt en mindre förmögenhet på 20mm band de senaste åren!:woot::D
Tack för tipset @Eric Jajjamensan P, kollade eBay igår men lyckades missa just det jag sökte i min iver...:happyhappy:
 

Joakim

Sugen
2-Faktor
Vad hände med "Don't kiss and tell"?:rolleyes:
Okej då... Gröntavlad Sea Dragon beställd idag!:) Det känns oerhört spännande! Måtten är minst sagt lovande: 38mm i diameter och 20mm mellan luggarna. Perfekt då jag har lagt en mindre förmögenhet på 20mm band de senaste åren!:woot::D
Tack för tipset @Eric Jajjamensan P, kollade eBay igår men lyckades missa just det jag sökte i min iver...:happyhappy:
Grattis och välkommen in i gemenskapen
 
Det var, givetvis, tvunget att hända. Här har vi min Skin på nya Compressorlänken. Inte alls dumt tycker jag.
IMG_1459.JPG
 
Du som har alla varianterna!
Om man skulle ge sig på en reissue - vilken är nu bäst av skindivern eller compressorn? Assnygga båda, men budgeten skulle bara tåla en av dem...
Det dåliga svaret är att jag inte skulle vilja vara utan någon av dem. Å en 68, å en Sea Dragon, å...
De som säljs just nu på eBay är utgående modeller med tillstånd av Zodiac. De priserna kommer säga puff när klockorna är slut. Köp det du gillar mest.
Ska man tro reaktionerna jag får på klockorna live så har min blå och min svarta Compressor väckt mest habegär hos polarna. Skin rider inte på Sub intresset och är mer egen... och hard core Zodiac.
Du väljer...
Slå till!
IMG_1444.PNG
 
  • Like
Reactions: MAK
Topp