• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

  • Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

    Röster: 44 25.9%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

    Röster: 50 29.4%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

    Röster: 23 13.5%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

    Röster: 53 31.2%

  • Totala väljare
    170
Jag gör repost på My Precious då jag hörde att det viskades om modellen här
20170614_191629.jpg
Bandit...
 
Nusörrujävlar
Jag har bra kommunikation med en handlare som fått tillstånd av Zodiac att sälja ut utgående modeller. Typ ett gäng hundringar under priserna på ebay (glöm inte att slå på frakt och avgifter). Är det många som vill beställa sjunker priserna ytterligare. Så är du SERIÖST intresserad hör av dig snabbt. Bonusen när jag handlar är att det kommer att finnas ett ordentligt kvitto för eventuell garantihantering. Klockorna kommer att komma med blank garantisida, utan stämplar men kvittot kommer att gälla. Jag har hanterat grantiärenden med Fossil Sweden tidigare. Alla priser är inklusive frakt och moms. Så utan tvekan är detta det bästa sättet att köpa sig en ny fin Zodiac i Sverige just nu.

Men jag blir fan helt tokig på folk som är på ända tills det kommer till betalning. Jag tjänar 0kr och lägger ut 0kr. Gör grundjobbet själva.

Modellerna som jag kan få tag i säljs just nu ordentligt sänkt på Ebay. Ligger den där, får jag sannolikt tag i dem. Använd priset där som riktpris. Jag kan ordna med länkar och straps. Men grundregeln är att klocka på strap inte funkar med länk. Så hoppar vi över den frågan.
Kom igen nu. Känn igen en chans när ni ser den. Ta alla frågor via PM.
Varför jag gör det här? För att jag är dum i huvudet och lite av en frälsare.
Tjoho
 

watchwelder

Friends of KS
Nusörrujävlar
Jag har bra kommunikation med en handlare som fått tillstånd av Zodiac att sälja ut utgående modeller. Typ ett gäng hundringar under priserna på ebay (glöm inte att slå på frakt och avgifter). Är det många som vill beställa sjunker priserna ytterligare. Så är du SERIÖST intresserad hör av dig snabbt. Bonusen när jag handlar är att det kommer att finnas ett ordentligt kvitto för eventuell garantihantering. Klockorna kommer att komma med blank garantisida, utan stämplar men kvittot kommer att gälla. Jag har hanterat grantiärenden med Fossil Sweden tidigare. Alla priser är inklusive frakt och moms. Så utan tvekan är detta det bästa sättet att köpa sig en ny fin Zodiac i Sverige just nu.

Men jag blir fan helt tokig på folk som är på ända tills det kommer till betalning. Jag tjänar 0kr och lägger ut 0kr. Gör grundjobbet själva.

Modellerna som jag kan få tag i säljs just nu ordentligt sänkt på Ebay. Ligger den där, får jag sannolikt tag i dem. Använd priset där som riktpris. Jag kan ordna med länkar och straps. Men grundregeln är att klocka på strap inte funkar med länk. Så hoppar vi över den frågan.
Kom igen nu. Känn igen en chans när ni ser den. Ta alla frågor via PM.
Varför jag gör det här? För att jag är dum i huvudet och lite av en frälsare.
Tjoho
Vilka modeller med länk finns tillgängliga?

Edit:
My bad, kör ett PM
 

Watcho

Omega
Topp