• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

  • Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

    Röster: 44 25.9%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

    Röster: 50 29.4%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

    Röster: 23 13.5%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

    Röster: 53 31.2%

  • Totala väljare
    170
En underbar Skin - den riktiga urvarianten av Sea Wolf.
IMG_1744.JPG
 

kalles888

Cartier
Jäpp, vi har ett nytillskott i tråden som funderar på att ersätta sin Submariner med en Compressor. Jag outar ju ingen. Men pliiiis, pliiiis träd fram...
JAG träder stolt fram :D Jag har ännu inte gjort mig av med den men kommer mest troligt att göra det efter sommarn.. Det återstår att se om jag kommer sakna den eller om zodiac blir min nya favorit :D Återkommer med feedback ;)
 
IMG_0922.JPG

Det är denna, just på jubile, som hägrar mest just nu. Men jag är osäker på bandhornen, de ser väldigt långa på flera bilder jag sett. Det ser bra ut ihop med länk men jag gillar alla typer av armband.
Jag kör min på båda länkarna, lädernato, Tropic, skinn och gummi. Allt klär en skönhet. Har inte ont av hornen, tvärt om de bidrar till bra passform och den supersnygga profilen. Bästa klockan jag ägt.
 
Topp