• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

  • Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

    Röster: 44 25.9%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

    Röster: 50 29.4%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

    Röster: 23 13.5%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

    Röster: 53 31.2%

  • Totala väljare
    170
Näh! Nu orkar jag inte hålla liv i busstrecket längre.
Avslutar med favoriten.
Good bajs
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1361810152.436071.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1361810152.436071.jpg
    116.6 KB · Visningar: 462

MAK

Friends of KS
När jag för ett par månader sedan köpte en zodiac av Jajjamensan lovade jag att skriva ett par hyllnings rader till zodiacens ära. Tänkte försöka visa hur galant en hård dinka klarar av "tyngre" tjänsteresor till långt-bort-istan.

Är novis på att posta och försöka få med bilder, så ha visst överseende.

Börjar med unboxing.

Tack för härligt forum!
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    616.2 KB · Visningar: 414
  • image.jpg
    image.jpg
    684.8 KB · Visningar: 410
  • image.jpg
    image.jpg
    707.7 KB · Visningar: 409
  • image.jpg
    image.jpg
    788.8 KB · Visningar: 408
  • image.jpg
    image.jpg
    547.5 KB · Visningar: 393
  • image.jpg
    image.jpg
    612.9 KB · Visningar: 402
  • image.jpg
    image.jpg
    832.7 KB · Visningar: 395
  • image.jpg
    image.jpg
    513.9 KB · Visningar: 409
  • image.jpg
    image.jpg
    677.2 KB · Visningar: 405
  • image.jpg
    image.jpg
    130.9 KB · Visningar: 404
Saknar ni inte aktivitet i denna tråd? Lockar det inte med mer könsord och Fossilproducerade modeklockor med kadavret av ett creddigt varumärke på tavlan?
Gör det. Böna och be...
 
Gula Sea Dragon Chronon på natobandet för dagen. Och goda nyheter... Zodiac tar förnuftet tillfånga och re-lanserar denna modell som limiterad. Götta!
qaba4aqu.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag såg en Zodiak i en monter hos.. Tid &doft eller vad de heter i Dalsjöfors härom dagen. Är det du som krängt in den? :)
 

bya

Omega
blev så glad idag, en av favoriterna som varit borta tro det eller ej, över 1år (har fan aldrig tappat bort nåt i hela mitt liv) återfanns idag i en av mina bilar. varit helt 100 på jag slarvat bort den i nån säkerhetskontroll, eller hallen där jag tränar handboll. har gått så lång tid att jag tagit farväl av klockan, bytt till en mindre glycine golden eye och gått vidare i livet. Men se där, idag när jag inte fick igen armstödet i bilen, tittade jag lite extra - o där låg den! Yes asså! Parkerade bilen direkt så vi kunde återförenas.

5jAUQez.jpg


 
blev så glad idag, en av favoriterna som varit borta tro det eller ej, över 1år (har fan aldrig tappat bort nåt i hela mitt liv) återfanns idag i en av mina bilar. varit helt 100 på jag slarvat bort den i nån säkerhetskontroll, eller hallen där jag tränar handboll. har gått så lång tid att jag tagit farväl av klockan, bytt till en mindre glycine golden eye och gått vidare i livet. Men se där, idag när jag inte fick igen armstödet i bilen, tittade jag lite extra - o där låg den! Yes asså! Parkerade bilen direkt så vi kunde återförenas.

5jAUQez.jpg


Den är fantastisk! Stort grattis.


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 
Topp