• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den får stanna

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Jag hade denna till salu för att köpa en Rolex. Inser att den ju är snygg på mina grisskära armar och skön att bära på nato, så nu får Rolex vänta ett tag.
 

Bilagor

  • DSC_1187.jpg
    DSC_1187.jpg
    338 KB · Visningar: 427

Josef B

Bestraffaren
davsjo skrev:
Bra! Det kanske först är i skarpt läge som man verkligen inser vad man tycker om?


Känner igen det där :) För nåt år sedan så ville jag sälja Dipsy för att sponsra en Panerai och ta ett trappsteg ner till SubC. Jag ångrar verkligen inte att jag inte sålde min keeper :). Jag började nästan böla när jag skrev mejlet till köparen och meddelande honom om anledningen :cry:
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
@durutti, din första bild är kanonfin. Sommarvykort för klocksnackare :)

@davsjo et al., tyvärr var det inte "skarpt läge" som gjorde att jag beslutade att behålla Glycinen. Istället två andra fenomen. Dels att intresset var svalt och dels att det ju faktiskt är en klocka som man gärna bär på armen. I lådan gör den ingen nytta...
 
Topp