• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den (förhoppningsvis) stora 165/166.024-tråden!

A.J.

Panerai
Dom är fanimej sexiga i profil också dom här 165.024orna;)
IMG_1250.JPG
IMG_1252.JPG
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Coolt! Din är också en -66 då alltså?:D
Då fanns det väl bezelinserts kvar på lager också då...till din fördel..klart mer ovanlig variant på din;)
Vart levererades din?
Ja den levererades till Sverige 1966 :D Mm, undrar när dessa insert blir lika betydelsefulla som 5513/rolex fat fonts :D
 

henno3

Omega
Lång tid sedan inlägg i denna tråd, men……. Vad säger expertisen om denna? Den enda bild jag har på den. Genuin, fake, konstigheter?
2DF735EA-CA37-4DF1-9891-1DD32A02FA51.jpeg
 

hejsam

Patek
2-Faktor
Lång tid sedan inlägg i denna tråd, men……. Vad säger expertisen om denna? Den enda bild jag har på den. Genuin, fake, konstigheter?
2DF735EA-CA37-4DF1-9891-1DD32A02FA51.jpeg
Omöjligt att säga med en bild, finns oerhört många fejk / ihopbyggen på just denna referens. Skulle aldrig köpa en SM300 utan extract och vara rejält påläst alternativt köpa från någon man litar på.
 

henno3

Omega
Min 165.024 från 1964 med den ovanligare 1506/16 länken som är korrekt till de första produktionsåren.
Inget toppexemplar och tyvärr har den blivit relumad för länge sedan, inte lika skickligt som vissa kan göra idag.
IMG_8209.jpg
IMG_9862.jpg
Tackar för svar. Tror nog jag hoppar den klockan jag ev kunde gjort ett byte mot.
 
Topp