• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den förlorade sonen har kommit hem!

Ministern

Founder
2-Faktor
Aldrig mer skall du hamna hos en flippare! Du är hemma hos pappa och nu får du stanna..
Tack för snabb service Singular, jag hade rätt honungsbrunt är the thing! Shit vad jag är nöjd :)


A95332DC-8774-42EB-8E83-0D11A494E1C8-3815-00000820F4F3BCB1.jpg
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Det blev ju riktigt bra! Riktigt mycket bang for the buck på alla sätt.


Spencer

Erkänn att du dubbelpostade den här tråden bara för att få äran att gjort den 1000e tråden.:grin:
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Älskar INTE Omega, älskar denna lilla klocka, klart den inte är en Rolex men den har en skön 70-tals känsla man måste bara älska! Älskar fortfarande inte skräp som Ploprof, PO, AT, SMP och trista vanliga Speedmasters..
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
...du VET att det är ett lutande plan mannen... :D ...snart kommer du sitta där o gagga om fasningarna på baksidan av en gubb-konstellation i en hemlig bunker nånstans med JE... och sen vill du lägga pannan i djupa veck över hela den prehistoriska Speedmaster-tronföljden 2915-1, 2915-2, 2915-3, 2998-1, 2998-2, 2998-3, 2998-4, 2998-5, 2998-6, 2998-61, 2998-62, 105.002 ...

välkommen!
2998.jpg
 

jakob.dala

Oo=v=oO
2-Faktor
Skönt att den har hittat ett hem. Jag köpte den i Damark av en samlare och sen dess har den varit rotlös.
Saknar den ibland : )
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Den är snygg, bjud på ett wristshot nu....jag vet att du inte behöver skämmas för något....det är en osedvanligt bra kombo med det honnungsbruna bandet till den grå tavlan...:)!
 
Aquaracer2 skrev:
"Att älska en Omega" - en ambivalent novell av spencer66 ;)

Så läckert ! :) Det lurar en Omega-älskare långt där inne, Spence, som du i alla dessa år försökt hålla tillbaka med substitut från Rolex. Det här känns som första steget. Snart är du redo att kliva ut ur garderoben på allvar. :mrgreen:
 
Topp