• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den här bilden är för dig Mr Ricvin och alla som uppmärksammar Downs syndrom...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
idag, jag hade missat det helt och hållet, jävla mig :arghh: . Men jag tycker att det är bra att man visar att man är med och uppmärksammar och stöttar utsatta grupper. Så efter det att jag har duschat så har jag gjort som många andra har gjort idag och bidra med Rocka Sockorna, har sett att även några medlemmar på forumet gjort det, tummen upp på det!

rocka-sockorna-jpg.121762


DSC_1835.JPG
DSC_1827.JPG
 

jabla

Sarlacc
idag, jag hade missat det helt och hållet, jävla mig :arghh: . Men jag tycker att det är bra att man visar att man är med och uppmärksammar och stöttar utsatta grupper. Efter att ha duschat så har jag gjort som många andra har gjort idag, även några medlemmar på forumet, tummen upp på det!



DSC_1835.JPG
DSC_1827.JPG

Snyggt! en YM med blå tavla så är du hemma. :)
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Missade också det! sorry RivVin! Dåligt med färglada strumpor! Bjuder på lite Simpson!:)
Rocka sock!

DSCF2581.JPG
 
Topp