• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den håll käftenigaste klockan söder om 100k?

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Jag tänker väl rent generellt, alltså inte bara i den snävaste klocksvängen. Ett hi-beat-verk gör den alltså inte nödvändigtvis håll käftenigast.

Då skulle jag säga så mycket guld på en Rolex du kan klämma in. Guld = folk tycker att det ser dyrt ut och Rolex = folk tycker att det ser dyrt ut.
 

NickG

Cartier
Bilder tack! Eller är det hästar ni prat med... Sorry, om...

Vadå då? har du något emot hästar!?
ZBbwFAV.jpg
Horse life for life, bitch!
 

Tapiren

Cartier
Då skulle jag säga så mycket guld på en Rolex du kan klämma in. Guld = folk tycker att det ser dyrt ut och Rolex = folk tycker att det ser dyrt ut.
Jag är av samma uppfattning, "normala" människor kan nämna 2-3 märken på klockor och ett av dessa är Rolex. Vill man vara "in your face" är rolex och guld en given kombo.
 

Apansson

Torpare

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Guld Rolex med länk i guld, som många redan sagt. Men för de som inte är klokintresserade så tror jag det är de som sticker ut och retar upp folk, jantelagen är det som gäller för många. Eller en fake guld Rolex för den delen för de som blir sura på att någon har en klocka han själv aldrig skulle ha råd med ser nog inte någon skillnad.
 
Topp