• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den håll käftenigaste klockan söder om 100k?

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Guld Rolex med länk i guld, som många redan sagt. Men för de som inte är klokintresserade så tror jag det är de som sticker ut och retar upp folk, jantelagen är det som gäller för många. Eller en fake guld Rolex för den delen för de som blir sura på att någon har en klocka han själv aldrig skulle ha råd med ser nog inte någon skillnad.

Att gå emot jantelagen är ju bara en bonus!
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Rootbeer men då måste man ha kompletterande 70-tals mustasch (vilket jag inte har).
 

Galaxy

Rolex
Har du kvar din, och har du i så fall med originalboxen? Jäklar vad cool den är...
box2.jpg
 

mace

Cartier
2-Faktor
Bild på midas för en färsk? Googlade lite och fick bara upp en slimmad guld klocka, inte så håll käften?

Du googlar rätt. Vill du vara säker, lägg till ett king framför. Och kanske ett Elvis.

Duger den den till Mr Presley, duger den till mig. Oklart dock om den i längden duger till lilla my.
 

Carolin

Cartier
Tycker bäraren av klockan också spelar in här. Är det för lite håll käften attityd i bäraren så blir det inte samma upplevelse.
Någon med "håll käften attityd" för mig, läs snille, originalitet, humor och ödmjukhet, kan bära en liten Tissot och samtidigt utsråla håll käften.
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Tycker bäraren av klockan också spelar in här. Är det för lite håll käften attityd i bäraren så blir det inte samma upplevelse.
Någon med "håll käften attityd" för mig, läs snille, originalitet, humor och ödmjukhet, kan bära en liten Tissot och samtidigt utsråla håll käften.
Bojke failar samtliga kriterier :)
 

Jens

Greedo
Men resor är så...jag vet inte, de tar ju slut! Nä, materiella ting är the shit!
Bra, stanna hemma och titta på din klocka ist.
Mitt mål är att ha besökt alla världsdelar innan jag placerar mig på hemmet.
Mina bästa minnen är från resor jag har gjort inte mina dyra klockor jag har köpt.
Men, vi är alla olika. En del vill på Finlandskryssning med en strösslad klocka, själv fördrar jag en sensommarkväll i Havanna med en gammal omega på armen.


J
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Bra, stanna hemma och titta på din klocka ist.
Mitt mål är att ha besökt alla världsdelar innan jag placerar mig på hemmet.
Mina bästa minnen är från resor jag har gjort inte mina dyra klockor jag har köpt.
Men, vi är alla olika. En del vill på Finlandskryssning med en strösslad klocka, själv fördrar jag en sensommarkväll i Havanna med en gammal omega på armen.


J

Du är bäst!
 
Topp