• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐟 Den köttiga tonfisktrĂ„den

joh.jonsson

Panerai
SkaksÀker? :D
Börjar bli lite kallt och Äka hoj nu :)
20160922_133617-01.jpeg
 

Sorubim

Audemars
Har blivit grymt sugen pÄ en tonfisk pÄ senaste men Àr grymt kluven! Ska man satsa pÄ den nya "bÀttre" eller Àr det den gamla med de klassiska visarna som gÀller??
Köp en ny, och om du gillar den sÄ köp en vintage ocksÄ. :)
Det kan nog inte bli fel hur du Àn gör.

(Jo om du aldrig köper nÄn öht :D.)

EDIT: Om du köper en ny, sÄ kanske du ska passa pÄ att bli först pÄ forumet med en PADI-Tuna?
 
Senast Àndrad:

Julle

Omega
Köp en ny, och om du gillar den sÄ köp en vintage ocksÄ. :)
Det kan nog inte bli fel hur du Àn gör.

(Jo om du aldrig köper nÄn öht :D.)

EDIT: Om du köper en ny, sÄ kanske du ska passa pÄ att bli först pÄ forumet med en PADI-Tuna?
Ska det komma Padi-Tuna ocksÄ?? Skulle ju klart matcha min nya padi-turtle :D

Verkar ÀndÄ som att det Àr sbbn031 som gÀller dÄ! Finns Tuna i Globen tro sÄ man kan testa?
 

vonbahr

Har fÄtt baka en pizza pÄ menyn
2-Faktor
Ska det komma Padi-Tuna ocksÄ?? Skulle ju klart matcha min nya padi-turtle :D

Verkar ÀndÄ som att det Àr sbbn031 som gÀller dÄ! Finns Tuna i Globen tro sÄ man kan testa?
Det skulle jag nog tro, förutsatt att dom inte Àr tillfÀlligt slutsÄlda.
Lycka till :)
 

SeikoSan

Omega
2-Faktor
Ok..efter att ha varit utan i ca. 9 Är, (sÄlde den i nÄt svagt flippningstillsÄnd) sÄ sitter den nu igen pÄ min arm! Har suttit och vÀntat pÄ mig i ett tempererat vapenskÄp i Texas i mÄnga Är. Den ser nÀstan ny ut. :):heart:. Det var lÀnge sedan jag obsess:ade med kollinummer och sÄnt - men denna var en rysare. It's a keeper for life. Extra nöjd med att det blev en 007:a som jag hade förr.
SlÀngde pÄ ett Bonetto 284. Perfekt. TÀnkte öppna flaskan ikvÀll.
IMG_5031.JPG
 

joh.jonsson

Panerai
Tack @yonsson ! ja den Àr riktigt fin! kan tipsa om appen Snapseed. vÀldans bra o trixa bilder med =) filtret "drama 2" Àr det jag anvÀnt pÄ mina bilder ;)
 
Topp