• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐟 Den köttiga tonfisktrĂ„den

frere

Audemars
2-Faktor
Vad bra det blev @Kettil! Hur gÄr det för @frere dÄ?
Jag har inte fÄtt till det förrÀn idag! Yobokies clasp var ju inget vidare och eftersom jag inte hade nÄgot passande seikospÀnne har jag fÄtt rota djupt i skrotlÄdan för att fÄ ihop nÄgot bra. Men nu! Tuna pÄ yobokies-BoR med clasp frÄn ett felkapat bonettoband, stenhÄrt och fulsnyggt:
IMG_1431.JPG
IMG_1432.JPG
IMG_1433.JPG
 
Senast Àndrad:

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Jag har inte fÄtt till det förrÀn idag! Yobokies clasp var ju inget vidare och eftersom jag inte hade nÄgot passande seikospÀnne har jag fÄtt rota djupt i skrotlÄdan för att fÄ ihop nÄgot bra. Men nu! Tuna pÄ yobokies-BoR med clasp frÄn ett felkapat bonettoband, stenhÄrt och fulsnyggt:
IMG_1431.JPG
IMG_1432.JPG
IMG_1433.JPG

Det dÀr ser vÀl helt ok ut.
Jag bestÀllde BoR:et med Yobokies Seikoclasp. Den Àr riktigt bra. Jag Àr helnöjd med lÀnken i sin helhet. F ö den enda am-lÀnk till Seiko som jag verkligen gillat. Men BoR Àr ju bekvÀmt pÄ det mesta.
IMG_4588.jpg
 

JE89

Cartier
Vilken lÀnk tycker ni gör sig bÀst till en tonfisk? aftermarket som orginal. SjÀlv har jag fastnat för watchadoo super engineer
IMG_0880.JPG
 

leiden

Rolex
Vilken lÀnk tycker ni gör sig bÀst till en tonfisk? aftermarket som orginal. SjÀlv har jag fastnat för watchadoo super engineer
IMG_0880.JPG
Intressant frÄga! Tittar efter en lÀnk till min 7549. StÄr mellan oyster och engineer.

Den dÀr lÀnken ser riktigt grov ut, nÀstan sÄ att den fÄr klockan att se liten ut. LÀgg gÀrna upp nÄgon mer bild :)
 
Topp