• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Oli

Omega
2-Faktor
Köpte detta borstade förra veckan för 3 loppor ocksÄ. Visserligen fick jag sÄlt det svarta sÄ det var inget som sved.
image.jpeg


Fuckade upp gummit dock, dÀrav sitter spÀnnet lite fel.. klippte pÄ fel sida :( nytt Àr bestÀllt, kommer pÄ mÄndag tror jag.
 

Oli

Omega
2-Faktor
Har till min förskrÀckelse idag hittat vad jag tror Àr en partikel under glaset pÄ min 2 veckor gamla b01! :(
En mikroskopisk liten pytte flÀck, kan sitta pÄ utsidan ocksÄ men har försökt ta bort den utan resultat... Har tyvÀrr ingen lupp sÄ jag kan inte bekrÀfta att det Àr pÄ undersidan av glaset. Men nÀr jag vrider pÄ klockan för att kolla ur andra vinklar sÄ syns det inte, vilket det borde göra om det sitter pÄ undersidan.. Syns inte heller i "normal" belysning. Utan först nÀr solen ligger pÄ eller nÀr jag lyser med ficklampa. Hur kan jag vara sÀker pÄ ifall det Àr pÄ utsidan eller insidan och vad gör jag Ät det?
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Har till min förskrÀckelse idag hittat vad jag tror Àr en partikel under glaset pÄ min 2 veckor gamla b01! :(
En mikroskopisk liten pytte flÀck, kan sitta pÄ utsidan ocksÄ men har försökt ta bort den utan resultat... Har tyvÀrr ingen lupp sÄ jag kan inte bekrÀfta att det Àr pÄ undersidan av glaset. Men nÀr jag vrider pÄ klockan för att kolla ur andra vinklar sÄ syns det inte, vilket det borde göra om det sitter pÄ undersidan.. Syns inte heller i "normal" belysning. Utan först nÀr solen ligger pÄ eller nÀr jag lyser med ficklampa. Hur kan jag vara sÀker pÄ ifall det Àr pÄ utsidan eller insidan och vad gör jag Ät det?

Fy! Jag ser det till och med pÄ bilden du la upp, gÄr inte att leva med helt enkelt.


Kastbyta mot stÄlfisk utan flÀck? :)
 

svesam

Rolex
Har till min förskrÀckelse idag hittat vad jag tror Àr en partikel under glaset pÄ min 2 veckor gamla b01! :(
En mikroskopisk liten pytte flÀck, kan sitta pÄ utsidan ocksÄ men har försökt ta bort den utan resultat... Har tyvÀrr ingen lupp sÄ jag kan inte bekrÀfta att det Àr pÄ undersidan av glaset. Men nÀr jag vrider pÄ klockan för att kolla ur andra vinklar sÄ syns det inte, vilket det borde göra om det sitter pÄ undersidan.. Syns inte heller i "normal" belysning. Utan först nÀr solen ligger pÄ eller nÀr jag lyser med ficklampa. Hur kan jag vara sÀker pÄ ifall det Àr pÄ utsidan eller insidan och vad gör jag Ät det?

Till nÀrmaste AD, lÀmna in för ÄtgÀrd!! Nytt glas pÄ garanti Àr inga problem
 

Oli

Omega
2-Faktor
Fy! Jag ser det till och med pÄ bilden du la upp, gÄr inte att leva med helt enkelt.


Kastbyta mot stÄlfisk utan flÀck? :)
NÀ det Àr bara smuts du ser pÄ bilden jag la upp. Detta Àr pÄ ett annat stÀlle..

Sen har frun lagt till hÀlften av stÄlarna sÄ denna kommer aldrig lÀmna min Àgo om ingen snor den av mig ;)
 
Topp