• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Har detta blivit officiella aerospace-trÄden? Jo quartz Àr lika trist som att strecktitta pÄ keno rent tekniskt, men vÀldigt bra om man vill ha exakt tid. Jag har en mobil som gÄr bÀttre Àn alla armbandsklockor och köper klockan för andra saker: urverk, hantverk, historik, unikhet(finns det ordet ens?), utseende, manssmycke, intresse och hobby sen barnsben. Kan dock uppskatta en aerospace eller varför inte en hÀrlig vintage Casio. HÀr Àr mitt bidrag till denna nya aerospace-trÄd: :)
image.jpeg

Exakt prylar Àr hÀrligt och inte trist. Sedan Àr det som sagt jÀkligt praktiskt ibland nÀr man inte behöver engagera sig i att hÄlla igÄng dom.
 

mega

Rolex
Har detta blivit officiella aerospace-trÄden? Jo quartz Àr lika trist som att strecktitta pÄ keno rent tekniskt, men vÀldigt bra om man vill ha exakt tid. Jag har en mobil som gÄr bÀttre Àn alla armbandsklockor och köper klockan för andra saker: urverk, hantverk, historik, unikhet(finns det ordet ens?), utseende, manssmycke, intresse och hobby sen barnsben. Kan dock uppskatta en aerospace eller varför inte en hÀrlig vintage Casio. HÀr Àr mitt bidrag till denna nya aerospace-trÄd: :)
image.jpeg
Nice med alla Aerospace. DÀremot hÄller jag inte med om mobiler med exakt tid. Det gÀller bara om man har tÀckning, samma sak med datorn. Kan dom inte synka tiden via internet/operatör sÄ gÄr dom snabbt flera sekunder fel.
 

mega

Rolex
SÄdana hÀr saker Àr farliga för mig. Det Àr EXAKT sÄnt som min hjÀrna totalt kan lÄsa sig pÄ och bli helt manisk... =)
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Detta Àr varför jag sannolikt aldrig kommer att kunna ha en svenne-aerospace igen ;)
Allt snott frÄn breitling-museum.com
Hade aldrig sett en med Sptifiren pÄ. SÄ mysig!
Har sett en med Gripen pÄ i denna trÄd, shut up and take my money...
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
IMG_6219.JPG
IMG_6223.JPG
IMG_6230.JPG

Ger heads up pÄ band och spÀnne, blir annons pÄ mÄndag om ingen av er paxat innan. Military rubber + PVD-vikspÀnne. PMa för tjingpax. Edit: SÄld.
 
Senast Àndrad:
Topp