• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Nu sÀtter jag stopp för denna digital/aerospace/b50/whateva-trÄd med nÄgot ballt pÄ riktigt...
IMG_2989.jpg
 

cRw

Omega
Den hÀr Àr nÀstan ingenting av allt det dÀr coola, bara semigammal... Colt Transocean Quartz har för mig 1996 ref A53040.1 (börjar bli gammal sjÀlv sÄ minnet sviker ibland). Köpte den ny och den fÄr vara kvar. Blev bra med gummit jag köpte av @JensBP igÄr tycker jag. Har Àven en blÄ tavla.
GÀller ocksÄ att pricka de 2 tillfÀllen/dygn som det Àr tid att fota klockan. :)
IMG_6141.JPG
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Den hÀr Àr nÀstan ingenting av allt det dÀr coola, bara semigammal... Colt Transocean Quartz har för mig 1996 ref A53040.1 (börjar bli gammal sjÀlv sÄ minnet sviker ibland). Köpte den ny och den fÄr vara kvar. Blev bra med gummit jag köpte av @JensBP igÄr tycker jag. Har Àven en blÄ tavla.
GÀller ocksÄ att pricka de 2 tillfÀllen/dygn som det Àr tid att fota klockan. :)
IMG_6141.JPG

Svinkool!
 
  • Like
Reactions: cRw

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Den hÀr Àr nÀstan ingenting av allt det dÀr coola, bara semigammal... Colt Transocean Quartz har för mig 1996 ref A53040.1 (börjar bli gammal sjÀlv sÄ minnet sviker ibland). Köpte den ny och den fÄr vara kvar. Blev bra med gummit jag köpte av @JensBP igÄr tycker jag. Har Àven en blÄ tavla.
GÀller ocksÄ att pricka de 2 tillfÀllen/dygn som det Àr tid att fota klockan. :)
IMG_6141.JPG
Verkligen skitcool och ovanlig klocka. SÄg dessutom Ànnu bÀttre ut i verkligheten, vilket brattar ofta gör. Men jag fattar inte vad som menas med pricka 2 tillfÀllen att fota klockan? :)
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Riktigt dÄlig action i brattetrÄden. Jag har en ursÀkt, jag en total svikare, jag har inte köpt en bratte pÄ flera veckor nu. Och bara nÄn av de senaste har varit bratte. SkitskÀmmigt. Vad hÀnder? Detta Àr den senaste klockan riktigt proffsigt förskönad i photoshop....... :D:D:D:D:D
haha.jpg
 
Topp