• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Äh, den blev ju cool! :)
DSC_2354-01.jpeg
Vet du vad som vore helt radical? SkrÀmma slag pÄ folk som Peter hÀr ovan :nailbiting:

Fixa guldkrona!!!!!! Det skulle vara lite "fuck you, jag gör som jag vill". :D
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Helvete vad bra! En bra panda top time (eller long playing) Àr min personliga favvo, och dessa helljusa Àr fan snygga som fÄ de med
Ja panda e ju alltid panda, men jag lovar att i verkligheten har denna charm som inte kommer fram pÄ bild. VÀldigt stilren. Skall jag hitta nÄgot ord som beskriver den..."vÀrdig". Typ. :)
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Testade med sadogummi och containerlÄs pÄ min jÀrngÀdda,,men utvecklade feber och klÄda,
Är frisk igen nu. :p
IMG_2884.JPG
Köp nÄgon bra salva sÄ löser det sig. DÄ kan du komma med i gummibratteklubben igen. :eek:
Sen mÄste man ju inte ha "containern", den mÄ vara sjukt snygg men det finns ju vanligt spÀnne som Àven Àr skönare mot huden. :)
 
Topp