• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

LordTTK

Omega
2-Faktor
IMG_2202.JPG
PÄ jobbet en söndag....
Och en snabb undran nÄgon som rÄkar ha en extra lÀnkbit till klockan pÄ bilden?
Behöver verkligen inte vara i nyskick.
 

Krokodilen

Omega
2-Faktor
Hej, hoppas att nÄgon av alla Breitlingkunniga i trÄden kan hjÀlpa mig.
Det rör sig om en Aerospace E56062 som ska ha fÄtt ett nytt verk vid service. Bakboetten Àr bytt och mÀrkt "SQ". Min frÄga Àr sÄledes om verket pÄ bilden nedan Àr ett superquartz-verk som ser korrekt ut.

Tack pÄ förhand!
IMG_1059.PNG
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Superocean 80150, 80-tals Quartz i Monninboett. Ruggigt nöjd!
IMG_9285.JPG
IMG_9291.JPG
IMG_9290.JPG
IMG_9292.JPG

HÀr Àr en katalog frÄn 1980 dÀr man ser vad som verkar vara en Doxa-boett, MRP-SA boett och kanske en mindre Squale? Tror min Àr nÄgot senare men innan de gick all in för Eric Tabarly-looken.
superocean.jpg
 
Senast Àndrad:

Dixie

Audemars
2-Faktor
Superocean 80150, 80-tals Quartz i Monninboett. Ruggigt nöjd!
IMG_9285.JPG
IMG_9291.JPG
IMG_9290.JPG
IMG_9292.JPG

HÀr Àr en katalog frÄn 1980 dÀr man ser vad som verkar vara en Doxa-boett, MRP-SA boett och kanske en mindre Squale? Tror min Àr nÄgot senare men innan de gick all in för Eric Tabarly-looken.
superocean.jpg
För jÀkla ball! Kul med nytt i trÄden ocksÄ. Visarna Àr ju ÀndÄ bara bÀst
 

Freddie L

Panerai
Superocean 80150, 80-tals Quartz i Monninboett. Ruggigt nöjd!
IMG_9285.JPG
IMG_9291.JPG
IMG_9290.JPG
IMG_9292.JPG

HÀr Àr en katalog frÄn 1980 dÀr man ser vad som verkar vara en Doxa-boett, MRP-SA boett och kanske en mindre Squale? Tror min Àr nÄgot senare men innan de gick all in för Eric Tabarly-looken.
superocean.jpg
Riktigt cool! Helborstad och polerad glasring? KĂ€nns inte som en vanlig combo, men jag gillart!
 

Gummo

Joker
2-Faktor

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Superocean 80150, 80-tals Quartz i Monninboett. Ruggigt nöjd!
IMG_9285.JPG
IMG_9291.JPG
IMG_9290.JPG
IMG_9292.JPG

HÀr Àr en katalog frÄn 1980 dÀr man ser vad som verkar vara en Doxa-boett, MRP-SA boett och kanske en mindre Squale? Tror min Àr nÄgot senare men innan de gick all in för Eric Tabarly-looken.
superocean.jpg
Ytterligare ett bevis pÄ att det var bÀttre förr. Finns fÄ snyggare tooligare boetter faktiskt, synd att de Àr sÄ vanliga (boetten alltsÄ, inte brattevarianten av den).
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Superocean 80150, 80-tals Quartz i Monninboett. Ruggigt nöjd!
IMG_9285.JPG
IMG_9291.JPG
IMG_9290.JPG
IMG_9292.JPG

HÀr Àr en katalog frÄn 1980 dÀr man ser vad som verkar vara en Doxa-boett, MRP-SA boett och kanske en mindre Squale? Tror min Àr nÄgot senare men innan de gick all in för Eric Tabarly-looken.
superocean.jpg
Vart hittade du den dÀr nÄgonstans förresten? Inte Sverige va? Inte ofta man ser dessa kvartsare. Finns nog inte mÄnga kvar pga verken och Äldern, vilket gör att det inte direkt flödar av ubercoola digitalare frÄn denna period pÄ begmarknaden.
 
Topp