• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Analog Superquartz och 43 mm, wow!
chronospace.JPG
IMG_8189.PNG
IMG_8190.PNG

tumblr_mreczsWyFw1r8nxtno1_400.gif
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det är den blåa färgen till det svarta som gör hela klockan. Ger själ ohh sticker ut från den övriga pvd-smeten. Fantastiskt.
Personligen gillar jag ju helsvart i kombination med vita siffror, det blir så jäkla stenhårt.

IMG_2417.JPG

IMG_6642.JPG

När jag sålde EVOn till förmån för Colten så var jag säker på att Colten skulle vara en något mer perfekt klocka, nu när jag ser den nya som faktiskt är en kombination av egenskaperna hos de där två så blir jag övertygad om att den är ännu bättre än båda de två tidigare, fast i så fall vill jag ha svart tavla som på de andra. Man är ju helt förlorad känner man ibland. :D
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Personligen gillar jag ju helsvart i kombination med vita siffror, det blir så jäkla stenhårt.

IMG_2417.JPG

IMG_6642.JPG

När jag sålde EVOn till förmån för Colten så var jag säker på att Colten skulle vara en något mer perfekt klocka, nu när jag ser den nya som faktiskt är en kombination av egenskaperna hos de där två så blir jag övertygad om att den är ännu bättre än båda de två tidigare, fast i så fall vill jag ha svart tavla som på de andra. Man är ju helt förlorad känner man ibland. :D
Jag skulle kunna LÄTT kunna köpa den där nya. Helt sjukt snygg. Om det inte vore för en sak...snett datum. Kan bara inte leva med det oavsett om det skulle vara breitling, certina eller vacheron. Man har sina fobier. Sen är klockan hur snygg som helst. Som min flying fish. Allt perfekt..men vad tittar jag på hela tiden? Datumet. Buttrar. Säljer. Haha. :D
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
De gamla visarna är rätt coola i sin avskalade enkelhet. Hoppas jag kan skaka fram ett par till nästa service av Avenger Skylanden. Fick de nya silvriga vid förra servicen
Nu är jag inte 100% att det är samma och kan verifiera. Men verket är samma. Har för mig de ser likadana ut. Jag är nästan säker på att jag har ett visarset till min gamla chrono avenger, legat i reservdelslagret i tio år snart. Du kan få dem, på ett villkor: att du sätter på dem så de kommer till nytta och inte samlar damm i tio år till i din låda. :) Inte hemma nu men kan skicka bild sen.
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
Nu är jag inte 100% att det är samma och kan verifiera. Men verket är samma. Har för mig de ser likadana ut. Jag är nästan säker på att jag har ett visarset till min gamla chrono avenger, legat i reservdelslagret i tio år snart. Du kan få dem, på ett villkor: att du sätter på dem så de kommer till nytta och inte samlar damm i tio år till i din låda. :) Inte hemma nu men kan skicka bild sen.
Du är så himla fin! Lägger jag vantarna på ett set så kommer jag byta vid nästa täthetsservice, det lovar jag!
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nu är jag inte 100% att det är samma och kan verifiera. Men verket är samma. Har för mig de ser likadana ut. Jag är nästan säker på att jag har ett visarset till min gamla chrono avenger, legat i reservdelslagret i tio år snart. Du kan få dem, på ett villkor: att du sätter på dem så de kommer till nytta och inte samlar damm i tio år till i din låda. :) Inte hemma nu men kan skicka bild sen.

Du är så himla fin! Lägger jag vantarna på ett set så kommer jag byta vid nästa täthetsservice, det lovar jag!

#breitlingmyyyz
 

Smulan

Rolex
Jag tycks ha fått min B50 stulen i hemmet :( Hur som skall jag göra polisanmälan och undra om det är serienummret som står på garantikort och cosc certifieringen 1703*** ?
 
  • Like
Reactions: Oli

Smulan

Rolex

Ofta men inte då :)
Har haft nycklar utlånade till entreprenörer och för en tid sedan klev det in en okänd man när min fru var hemma. (då hade vi olåst) Trist historia detta.
Kom på fler frågor. Kan man anmäla till Breitling? Har de något stöldregister typ?
Resterna är finns kvar, länken och full set utan klocka. Vad kan säljas av det?
Borde man lägga upp en stulentråd här?
 
Topp