• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Oli

Omega
2-Faktor
Ofta men inte dÄ :)
Har haft nycklar utlÄnade till entreprenörer och för en tid sedan klev det in en okÀnd man nÀr min fru var hemma. (dÄ hade vi olÄst) Trist historia detta.
Kom pÄ fler frÄgor. Kan man anmÀla till Breitling? Har de nÄgot stöldregister typ?
Resterna Àr finns kvar, lÀnken och full set utan klocka. Vad kan sÀljas av det?
Borde man lÀgga upp en stulentrÄd hÀr?
Är vĂ€l frĂ€mst försĂ€kringsbolag och polis, vet inte om B har nĂ„got register men kan tĂ€nka mig att försĂ€kringsbolaget kontaktar dem med informationen. Dock inte 100% pĂ„ om dom fakiskt gör det eller om man bara kan tycka att dom bör göra det.

Du kan ju prova sÀlja lÀnken separat. Passar nog bara b50 dock sÄ det gÀller att du hittar nÄgon som behöver en just sÄdan. SlÀng upp lÀnken pÄ blocket och se om tjuven nappar? ;)

Sjukt trÄkigt iaf!
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
Jag tycks ha fÄtt min B50 stulen i hemmet :( Hur som skall jag göra polisanmÀlan och undra om det Àr serienummret som stÄr pÄ garantikort och cosc certifieringen 1703*** ?
JÀkla trist att höra, hoppas polisen fÄngar tjuven och att du fÄr tillbaka klockan. Eller om du Àr trött pÄ klockan - hoppas polisen fÄngar tjuven och att du fÄr full utbetalning för din klocka hos försÀkringsbolaget sÄ du kan köpa en annan.

Och att din fru mÄr bra sÄklart
 

Smulan

Rolex
JÀkla trist att höra, hoppas polisen fÄngar tjuven och att du fÄr tillbaka klockan. Eller om du Àr trött pÄ klockan - hoppas polisen fÄngar tjuven och att du fÄr full utbetalning för din klocka hos försÀkringsbolaget sÄ du kan köpa en annan.

Och att din fru mÄr bra sÄklart

Tack! Jag tror dessvÀrre att jag inte kommer att fÄ nÄgot pÄ hemförsÀkringen dÄ nycklar finns utlÄnade.
Har gjort polisanmÀlan i alla fall. Bara bita ihop och gÄ vidare.
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
@Dixie
HÀr fÄr du bild. GÄr ju inte bifoga bild smidigt i pm. Borde vara likadana va? Verket Àr ju samma sÄ passa bör de. Den lilla pricket var smuts. Vetef#an hur dessa ska skickas sÀkert dock, de Àr ju sÄ sköra.
IMG_4043.jpg
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
@Dixie
HÀr fÄr du bild. GÄr ju inte bifoga bild smidigt i pm. Borde vara likadana va? Verket Àr ju samma sÄ passa bör de. Den lilla pricket var smuts. Vetef#an hur dessa ska skickas sÀkert dock, de Àr ju sÄ sköra.
IMG_4043.jpg
Det ser helt rÀtt ut iaf! Ja hur fan ska man skicka dessa? En mini gtg i sthlm under v51.? Ska jobba dÀr uppe dÄ, mÄn-tors.
 

mega

Rolex
Kom igen, boys. Denna trÄd behöver lite action, beef eller vad som helst. Stendött som SÀffle....

Nyhemkommen servad guling frÄn PH pÄ KlockmÀster Globen.
I-landsproblem vad den ska paras med...
gfdgfdgdfg.jpg


Det blir Bobs "vintage" tygband.
IMG_4100.jpg

IMG_4101.jpg

IMG_4079.jpg

Vely nice yeees.
Jag ÀÀÀÀÀlskar den dÀr klockan. Den Àr bara sÄ sjukt mysig. Alldeles silkeslent mattborstad och allt.
 

PCB

Audemars
Kom igen, boys. Denna trÄd behöver lite action, beef eller vad som helst. Stendött som SÀffle....

Nyhemkommen servad guling frÄn PH pÄ KlockmÀster Globen.
I-landsproblem vad den ska paras med...
gfdgfdgdfg.jpg


Det blir Bobs "vintage" tygband.

Àr det ett perlonband jag skÄdar dÀr ?!
 
Topp