• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Testar med en jag vet var skarp tidigare.
DSC_1176-01-01.jpeg
Skarp?
image.jpeg
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Ja verkligen. PÄ bÄda jag laddade upp sÄ ser jag cirklarna i urtavlan pÄ telefon. Blir helt kassa hÀr. Vad har du för telefon?
Nu sÄg man inte cirklarna pÄ min heller, men det beror pÄ mörkt vardagsrum. Jag har iPhone 6s, men mÄste sÀga att 5s hade bÀttre stabilisering och var lÀttare att fÄ till skarpa logos/urtavlor med pÄ första försöket.
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Nu sÄg man inte cirklarna pÄ min heller, men det beror pÄ mörkt vardagsrum. Jag har iPhone 6s, men mÄste sÀga att 5s hade bÀttre stabilisering och var lÀttare att fÄ till skarpa logos/urtavlor med pÄ första försöket.

Det har fungerat bra tidigare med min Sony Z5 men inte nu lÀngre. Den har ju en riktigt bra kamera. Jag fÄr tyvÀrr en iphone 7 eller vad de heter i mars sÄ dÄ kanske det blir bÀttre.
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor

Finns det andra mobiler som verkligen duger 2017? ;)

Beklagar arbetslösheten, kanske man kan köpa en bratte av dej billigt nu dÄ?;)

Ni tvÄ Àr ju regelrÀtta mongolider! Men jag kan vÀl strÀcka mig till att telefonerna kanske fungerar men datorerna gÄr fan inte att jobba med! :)
Jag blir inte arbetslös @Peter cerwin Men jag byter företag. Jag fÄr hoppas att det fungerar och att jag inte har valt fel. :nailbiting:
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Jag hÀnger inte med alls sista sidan. Vad har arbetslösa och iphones med varandra att göra? Borde vara motsatt med iphones dÄ iPhone Àr lika överprisade som Rolex.
 

PCB

Audemars
Jag hÀnger inte med alls sista sidan. Vad har arbetslösa och iphones med varandra att göra? Borde vara motsatt med iphones dÄ iPhone Àr lika överprisade som Rolex.
eurenius hÀvdade att:har man ett riktigt jobb,har man inte en iphone,,nÄgra poster tillbaka,,,
bet sej sjÀlv i arslet nÀr han nu sa att, han skulle fÄ en iphone snart som jobbtelefon #karma:D
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
som jag minns sÄ gnÀllde herrn över sin sopiga androidtelefon,,och nÀr vi Àpplet-boys sa att vÄra funkade ,,gick herrn ut med spydigheter:eek:
sÄ nog var det vÀl nallar saken gÀllde?:p

shit va OT,,
#BREITLING

Det var DU som gnÀllde över Android först! Och ingen har sagt att jag har fÄtt ett riktigt jobb. #eurenius #enannandelavköping
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Detta bÄdar gott. Riktig lunarstorm-battle i stil med playstation vs xbox, tv-spel vs pcmasterrace, mac vs pc etc.
Fram med pilsnerkorv, svagdricka och mormors karameller.
 
Topp