• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Refnummer Ă€r samma. Även samma för riktiga Avantage, sĂ„na som jag och Peter har. Avantage finns bara med slĂ€ta tavlan.
 
  • Like
Reactions: PCB

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Testar om jag fÄr en skarp bild idag dÄ...
DSC_2673-01.jpeg


Edit: Tydligen inte :(
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
NÄgon som vet nÄgot om denna? Gillade utseendet men kÀnns som att tavlan Àr frÄn en annan boett. SÀljaren har skriver ref 2002 vilket Àr Top time, eller har jag fel?
IMG_2713.PNG

https://www.chrono24.com/se/breitli...m=app&utm_source=ios-app&utm_campaign=sharing
Ihoplockad klocka. Men snygg. Är du inte purist och vill ha en snygg vintage-klocka sĂ„ varför inte? Kan bli svĂ„rsĂ„ld kanske?

2002 har inte datum, som du sÀger en vanlig Toptime. SÄ Àven urverket Àr ju bytt och Àr det frÄn Datoran som den tavlan kommer ifrÄn sÄ ska det istÀllet sitta ett manuellt valjoux 7734 (datum) nu.

Mellanboett, bakboett, krona, pushers: frÄn Top time
Tavla och kanske verk: frÄn Datora 2034.
Visare: vete tusan.

Om du nu köper sÄ be att fÄ bilder pÄ urverket sÄ att du iallafall köper en med rÀtt urverk för tavlan, 7734 som Àr Breitling eller wog-stansat.
 

Hotshot

Rolex
2-Faktor
Ihoplockad klocka. Men snygg. Är du inte purist och vill ha en snygg vintage-klocka sĂ„ varför inte? Kan bli svĂ„rsĂ„ld kanske?

2002 har inte datum, som du sÀger en vanlig Toptime. SÄ Àven urverket Àr ju bytt och Àr det frÄn Datoran som den tavlan kommer ifrÄn sÄ ska det istÀllet sitta ett manuellt valjoux 7734 (datum) nu.

Mellanboett, bakboett, krona, pushers: frÄn Top time
Tavla och kanske verk: frÄn Datora 2034.
Visare: vete tusan.

Om du nu köper sÄ be att fÄ bilder pÄ urverket sÄ att du iallafall köper en med rÀtt urverk för tavlan, 7734 som Àr Breitling eller wog-stansat.

Det Àr ju underbart med kunnigt folk :) tack sÄ mycket. Tror att jag hoppar denna och hittar en klocka som Àr i lite mer original skick!

Men tavlan och boetten var ju en grym kombo dock :rolleyes:
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Det Àr ju underbart med kunnigt folk :) tack sÄ mycket. Tror att jag hoppar denna och hittar en klocka som Àr i lite mer original skick!

Men tavlan och boetten var ju en grym kombo dock :rolleyes:
Ja riktigt grym kombo. Skulle det sitta ett breitlingmÀrkt valjoux 7734 i den skulle jag kunna gett 10 bara för att den Àr sÄ snygg. Men det mÄste vara en fullstÀndig breitling-franken dÄ, lite osÀker pÄ visarna som inte direkt ser ut att komma vare sig frÄn datora eller tt. De ser lite misshandlade ut?
 

CyberAndre

Cartier
Det kÀnns som att man smyger nÀr man tittar pÄ alla fina Bretlingklockor hÀr i trÄden, som om man stod pÄ tÄ och tittade in genom fönstret till tjejernas omklÀdningsrum i mellanstadiet. Jag ska ha en Bretling men det finns lite att lÀra sig och en del att vÀlja pÄ. Det Àr lite kunskapsinhÀmtning kvar innan beslut, men tack för titten.
Samma hÀr. Smyger runt hÀr i forumet och spenderat timmar pÄ Chrono24. NÀstan köpt men mÄste hejda mig lite.
 
Topp