• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Adro

Panerai
2-Faktor
Det var det jag misstÀnkte, ser nÀstan ut som ett AX1 men det kan vara nÄn nyare variant, dom kör med sina egna 90g kabelavslut.
jag fyller ut lite med lite OT bland alla gultavlade Brattar, mÄste snart posta nÄt utan gul tavla kÀnner jag ;)
Du verkar kunna det dÀr, vad jobbar du med?
Avsluten Àr raychem rakt igenom, vi kör inte sÄ mycket med ABBs grejer. (UrsÀkta för ot)
En bild pÄ min gamla superocean (som min bror fick i födelsedagspresent) som plÄster pÄ sÄren.
IMG_2434.JPG
 

Brunleif

Panerai
Du verkar kunna det dÀr, vad jobbar du med?
Avsluten Àr raychem rakt igenom, vi kör inte sÄ mycket med ABBs grejer. (UrsÀkta för ot)
En bild pÄ min gamla superocean (som min bror fick i födelsedagspresent) som plÄster pÄ sÄren.
IMG_2434.JPG
PlÄster pÄ sÄren för vad? Stal du hans fru eller? I sÄnt fall Àr jag game om du levererar sÄna presenter
 

Ontrackpiraten

Rolex
2-Faktor
Go kvÀll. Detta Àr mitt första inlÀgg i denna trÄd. Jag vill bara uppmÀrksamma er pÄ min köpes-annons. Jag söker en Superocean Heritage 42mm.
Ha en fortsatt trevlig kvÀll och ursÀkta om jag störde.
Jakten Àr över och nyförvÀrvet har landat. Nu hoppas jag pÄ mÄnga goa stunder ihop med denna dÄ jag ser den som allsidig.
IMG_0295.JPG
 
Du verkar kunna det dÀr, vad jobbar du med?
Avsluten Àr raychem rakt igenom, vi kör inte sÄ mycket med ABBs grejer. (UrsÀkta för ot)
En bild pÄ min gamla superocean (som min bror fick i födelsedagspresent) som plÄster pÄ sÄren.
IMG_2434.JPG
Jobbat en del i olika projekt, mycket drifttagning, dock inte sÄ mycket operativt med mellanspÀnning, men man kan sÀga att jag rör mig i elbranchen nÀr jag inte kollar pÄ klockor pÄ nÀtet ;)
 

vandee

Breitling
nÄgon som gjort affÀrer med plus watches eller windigo watches de har Bretling avenger 2 sea wolfe till hyfsat pris i offert som jag fÄtt?

Mvh hjÀlpsökande Dan.
 

PCB

Audemars
nÄgon som gjort affÀrer med plus watches eller windigo watches de har Bretling avenger 2 sea wolfe till hyfsat pris i offert som jag fÄtt?

Mvh hjÀlpsökande Dan.
Pluswatch har jag som sagt handlat av,
Dom har Àven grymt snabb lev. Om det Àr lagervaror.
Windigo har jag ingen erfarenhet av.
Tog du en gul?
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
du fÄr bli den andra! din bannerprovokatör!:p
Jag Àr ju sugen. Men min gula Àr helt nyservad och kÀnns som ny igen. AnvÀnde den ju inte innan service dÄ den var helt trasig. Ska försöka hÄlla mig. Helt omöjligt att hÄlla "en in, en ut"-principen. Har ju redan blivit Long Playing, Doxa och LLD i Är, plus nÄgot jag sÀkert glömt. Och bara en klocka har sÄlts. 1-3. SÀljer jag min DD sÄ kan jag köpa mig fler utan dÄligt samvete. Sjukdomen mÄste övervinnas, eller motiveras. :)
 

PCB

Audemars
Jag Àr ju sugen. Men min gula Àr helt nyservad och kÀnns som ny igen. AnvÀnde den ju inte innan service dÄ den var helt trasig. Ska försöka hÄlla mig. Helt omöjligt att hÄlla "en in, en ut"-principen. Har ju redan blivit Long Playing, Doxa och LLD i Är, plus nÄgot jag sÀkert glömt. Och bara en klocka har sÄlts. 1-3. SÀljer jag min DD sÄ kan jag köpa mig fler utan dÄligt samvete. Sjukdomen mÄste övervinnas, eller motiveras. :)
DOXA:n Àr ju en gÄtao_O
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
DOXA:n Àr ju en gÄtao_O
Helt fantastiskt ur med historia. Precis vad jag gillar. Speciell limiterad tavla, ocksÄ vad jag gillar. Köpte just en ny riktig ris-lÀnk till den. VÀldigt bekvÀm och sitter slickad som en smÀck. Man mÄste vidga vyerna. Dock kommer min guling 524 meter lÀngre ner i avgrunden Àn doxan. :)
 

PCB

Audemars
Helt fantastiskt ur med historia. Precis vad jag gillar. Speciell limiterad tavla, ocksÄ vad jag gillar. Köpte just en ny riktig ris-lÀnk till den. VÀldigt bekvÀm och sitter slickad som en smÀck. Man mÄste vidga vyerna. Dock kommer min guling 524 meter lÀngre ner i avgrunden Àn doxan. :)
fattar bara inte priserna?, kÀnns som man fÄr en typ Aramida för brattepengar!
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
fattar bara inte priserna?, kÀnns som man fÄr en typ Aramida för brattepengar!
Du kan inte jÀmföra ett av de Àldsta dykarmÀrkena frÄn Schweiz med nÄgot nytt mikromÀrke frÄn Asien. Doxa gör klockor som anvÀnds av dykare pÄ riktigt.
Doxa-dykarna hÄller kanonkvalité rakt igenom, och Àr man inne pÄ vintage och mögel sÄ finns det fantastika skatter att hitta.
Vi kan fortsÀtta i doxa-trÄden.. :)
 
Topp