• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

PCB

Audemars
Du kan inte jÀmföra ett av de Àldsta dykarmÀrkena frÄn Schweiz med nÄgot nytt mikromÀrke frÄn Asien. Doxa gör klockor som anvÀnds av dykare pÄ riktigt.
Doxa-dykarna hÄller kanonkvalité rakt igenom, och Àr man inne pÄ vintage och mögel sÄ finns det fantastika skatter att hitta.
Vi kan fortsÀtta i doxa-trÄden.. :)
jo ,off-topic ,Àr ju sÄ strÀngt kontrollerat hÀr :)
 

Majkey

Breitling
Mycke gult senaste tiden sÄ bryter av lite med min svarta seawolf.
Provar gummit istÀllet för lÀnken.
IMG_20170218_105654.jpg
 

LordTTK

Omega
2-Faktor
nÄgon som gjort affÀrer med plus watches eller windigo watches de har Bretling avenger 2 sea wolfe till hyfsat pris i offert som jag fÄtt?

Mvh hjÀlpsökande Dan.
Ahaa Àr det till dig den andra Àr reserverad hos pluswatch ;) den andra Àr till mig men mÀrkte att den saknar en skruv pÄ bezeln... sÄ lutar Ät att det blir en av dom helt nya frÄn dom.
 
Bryt gulfebern, det mÄste finnas nÄgon kvar till mig i framtiden:D
Ingen som vÄgar nappa pÄ blacksteel med MOP? Nu finns den pÄ C24. @kirex
IMG_4789.PNG
SÄg den dÀr i gÄr, den e riktigt grym bortsett frÄn blinget pÄ vridningen vilket jag skulle klara mig utan, utan det sÄ skulle den förmodligen vara betydligt bÀttre prisatt oxÄ. Om den finns eller kommer att finnas i en framtid, sÄ finns det en stor möjlighet att ekonomin mÄste omprioriteras lite :D
 

xmb216bc

Panerai
SÄg den dÀr i gÄr, den e riktigt grym bortsett frÄn blinget pÄ vridningen vilket jag skulle klara mig utan, utan det sÄ skulle den förmodligen vara betydligt bÀttre prisatt oxÄ. Om den finns eller kommer att finnas i en framtid, sÄ finns det en stor möjlighet att ekonomin mÄste lite :D
Sant, Àr inte mycket för blinget, sjÀlv, men den tavlan:hungry: ( i vÀrsta fall fÄr man vÀl ta det onda med det goda)
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
DÄ sÄg jag fel. Hur ser lÀderstift ut?
Edit: Som det vÀnsta fast platt. Zoomade pÄ mobilen:)
Yes. Platta. Jag har för mig att du köpte bÄda sorterna? Kan minnas fel.
De kan dock se ut i designen som bÄde de nya och gamla ovan, men platta Ànda, och Àven lite lÀngre.

Jag har dock syndat pÄ sistone och bestÀllt 100-packar av olika Hirsch-stift för en spottstyvel. :)
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Vet inte om jag orkar skriva en recension. Ja den Àr min :)
Stencool hur som helst. :)

KÀnner att #gulfeber inte hÀngt med sista sidan nu. Illa. Men snart har vi, Àr det tre (?), nya gula brattar pÄ forumet. Hehe. Jag har lÀmnat min gamla guling hemma sÄ jag fÄr försöka fÄ fortsÀtta #gulfeber med lite gula index. BÀttre Àn inget... :)
image.jpeg
 
Topp