• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vem köper ny bratte efter listpris?
IMG_2167.JPG
 

A_Y

Breitling
2-Faktor
Tja Grabbar,

Orkar inte gÄ igenom hela trÄden sÄ jag gör mig kort och frÄgar om ni vet nÄgot stÀlle dÀr man kan fÄ en bra service pÄ min breitling chronomat förutom hos Timepromotion Sverige.
 

frasse

Cartier
Tja Grabbar,

Orkar inte gÄ igenom hela trÄden sÄ jag gör mig kort och frÄgar om ni vet nÄgot stÀlle dÀr man kan fÄ en bra service pÄ min breitling chronomat förutom hos Timepromotion Sverige.[/QUOTE

Jag servade en breitling chronomat hos MÄrtensson i halmstad förra Äret. Gick perfekt efter det. Har för mig att de utför servicen sjÀlva och skickar inte ivÀg.
 

A_Y

Breitling
2-Faktor
Tack sÄ mycket för svaret men jag var kanske inte tillrÀckligt specifik, var ute efter nÄgot stÀlle i Stockholms omrÄdet :happyhappy:
 
Hur ligger sig beg priserna pÄ import med papper frÄn ad typ Italien som exempel? Plockade hem en ny Navitimer 01 46mm med stÄllÀnk för 60k dÀrifrÄn, jÀmför man med typ uret som skall ha 71k för samma klocka och ad Sverige 91k. Hur mycket lÀgre skulle ett andrahandsvÀrde ligga pÄ typ? Mest nyfiken...
 

mega

Rolex
Hur ligger sig beg priserna pÄ import med papper frÄn ad typ Italien som exempel? Plockade hem en ny Navitimer 01 46mm med stÄllÀnk för 60k dÀrifrÄn, jÀmför man med typ uret som skall ha 71k för samma klocka och ad Sverige 91k. Hur mycket lÀgre skulle ett andrahandsvÀrde ligga pÄ typ? Mest nyfiken...
Tror det Àr marginell skillnad. Inbillar mig att det inte Àr jÀttemycket premium pÄ om den Àr svensksÄld. Max ett par procent Àr min gissning.
 
Topp