• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Brunleif

Panerai
Efter en natt och ett par mikrojusteringar börjar jag kÀnna att den nog inte Àr sÄ tokig ÀndÄ.
Tavlan Àr sÄ sjukt snygg!
20170223_075654.jpg
 
Jag skĂ€mtade iofs inte Ă€r allergisk mot PPD dĂ€rför jag frĂ„gade lite snyggt dĂ„ breitling inte verkar veta, arbetade en gĂ„ng i tiden som pojk som bilmek och fick byta karriĂ€r pga bildĂ€cken ✌
 

Bagarebergstrom

KS Explorers Club
2-Faktor
Är det redan över? Dags att sĂ€lja? Vilken fĂ€rg Ă€r det denna vecka?
IMG_0876.JPG

Guru @JensBP .. rÄd tack... dags för en blÄ?
Fan @Denke din diva, kastar ut fÀrgen bara sÄ dÀr. Som admin Àr du en trendsÀttare och hela forumet följer dig ;)
Vit tuxedo Àr "pÄ tavlan".. Àr iaf en sÄdan pÄ vÀg hem till mig nu nÀr jag hörde att gult Àr pÄ vÀg ut.
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Är det redan över? Dags att sĂ€lja? Vilken fĂ€rg Ă€r det denna vecka?
IMG_0876.JPG

Guru @JensBP .. rÄd tack... dags för en blÄ?
Fan @Denke din diva, kastar ut fÀrgen bara sÄ dÀr. Som admin Àr du en trendsÀttare och hela forumet följer dig ;)
Jajaja, totalt ute. Det Àr lika bra att sÀlja den dÀr ute-klockan superbilligt till mig innan den tappar allt vÀrde. ;)
 

Denke

BrÀnnström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Är det redan över? Dags att sĂ€lja? Vilken fĂ€rg Ă€r det denna vecka?
IMG_0876.JPG

Guru @JensBP .. rÄd tack... dags för en blÄ?
Fan @Denke din diva, kastar ut fÀrgen bara sÄ dÀr. Som admin Àr du en trendsÀttare och hela forumet följer dig ;)

Det Àr basic svart som gÀller denna vecka! Det Àr spikat pÄ mötet. Bara att sÀlja den gula. Folk skrattar Ät dig! :D
 

Brunleif

Panerai
TÀnkte jag skulle testa canvas, nÄgon som har tips pÄ ett svart i skaplig kvalité?
Och nej, jag Àr inte sÄ sugen pÄ att testa ett frÄn Breitling för 4000kr.
 
Topp