• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

svesam

Rolex
Det Àr basic svart som gÀller denna vecka! Det Àr spikat pÄ mötet. Bara att sÀlja den gula. Folk skrattar Ät dig! :D

Exakt!
IMG_4362.JPG


:)
 

Freddie L

Panerai
Finns det verkligen nÄgon som Àtit langos efter Vattenfestivalen? Förutom ungrare? :D
Jag skulle vilja pÄstÄ att Langos fortfarande förekommer ute i provinserna. GÄr man pÄ en "marken", "marten" eller liknande sÄ visst finns doften dÀr. SjÀlv jobbade jag lite som nasare i unga Är, förÄt mig pÄ grannens Langos en Malmöfestival för hundra Är sedan. Men suget var pÄvÀg tillbaka, tills nyss!
 

Brunleif

Panerai
DĂ„ligt drag idag!
Tror iaf att jag mÄste övervÀga att lÀmna ifrÄn mig stÄlfisken. En Aerospace EVO tror jag passar min figur bÀttre.
Även fast min fru sĂ€ger att jag inte Ă€r tillrĂ€ckligt cool för att bĂ€ra upp den. Hon kan dra Ă„t he......
 
Topp