• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Howdy Brattelovers!:cool:
KÀnner mig hÄrd som sten med min Night Mission pÄ armen. Tack @PCB för smidig affÀr!;)
IMG_1241.JPG
 

CptSlow

Rolex
2-Faktor
Grymt sugen pÄ en A13340. Det gick en fin hÀr pÄ forumet för nÄgon mÄnad sen. NÄgon som Àr sugen pÄ att flippa? :)
 

Ghost

Omega
HallÄ alla bratte Àlskare! Har en frÄga som nÄgon kunnig kanske kan ge mig svar pÄ. LÄng historia kort! Min original Box med alla papper manualer m.m har blivit stulna. Det Ànda jag har kvar Àr försÀkringspappret och sjÀlva klockan dÄ. SÄ jag undra om det gÄr att tex skicka klockan till Breitling sÄ gör dom ett nytt cert och kanske till och med kan köpa ny Box med manualerna av dom? Eller Àr det bara att ta kÀftsmÀllen? Blir ju en del prisskillnad frÄn fullset till enbart klockan om jag ska sÀlja den. Tack för alla svar pÄ förhand. Mvh
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
HallÄ alla bratte Àlskare! Har en frÄga som nÄgon kunnig kanske kan ge mig svar pÄ. LÄng historia kort! Min original Box med alla papper manualer m.m har blivit stulna. Det Ànda jag har kvar Àr försÀkringspappret och sjÀlva klockan dÄ. SÄ jag undra om det gÄr att tex skicka klockan till Breitling sÄ gör dom ett nytt cert och kanske till och med kan köpa ny Box med manualerna av dom? Eller Àr det bara att ta kÀftsmÀllen? Blir ju en del prisskillnad frÄn fullset till enbart klockan om jag ska sÀlja den. Tack för alla svar pÄ förhand. Mvh
TrÄkigt att höra.:( Har inget svar pÄ din frÄga men hoppas att det blir sÄ bra det kan.
 

Ghost

Omega
TrÄkigt att höra.:( Har inget svar pÄ din frÄga men hoppas att det blir sÄ bra det kan.

Tack! Ja det kÀndes som en riktig pungspark rent ut sagt! Tur i oturen att inte klockan lÄg i iaf! LÀst över hela nÀtet. Och kom in pÄ nÄgot forum frÄn England och dÀr lÀste jag mig till att man kan fÄ ett nytt cert för 30-50 pund. SÄ fÄr kanske ta en tripp med mina 2 kÀraste "klockan och frugan" och under söka saken om ingen hÀr pÄ forumet har svar
 

LI0N

Panerai
NĂ„gon som köpt en lĂ€nk i efterhand till en aerospace evo? Köpte ni begagnat eller nytt? Är fan lite sugen pĂ„ en lĂ€nk men kĂ€nns ju Ă„t helvette att betala över 10k kronor för en lĂ€nk. NĂ„gon som sitter pĂ„ en bra sida att bestĂ€lla frĂ„n?
 

_jimmyT_

Cartier
2-Faktor
IMG_2557.JPG
Äntligen fĂ„r jag posta hĂ€r, köpte den hĂ€r hĂ€rligheten hĂ€r om dagen. :D:D
Funderar lite pÄ alternativa band, tidigare Àgaren körde grönt Nato, det sÄg riktigt bra ut.
Sett tidigare post med grönt Canvas motsvarande orginalcanvasbandet, tips pÄ sidor man kan köpa bra canvasband?
Tar gÀrna emot lite inspirationsbilder pÄ vad man kan köra mer Àn orginallÀnken.
 

xmb216bc

Panerai
IMG_2557.JPG
Äntligen fĂ„r jag posta hĂ€r, köpte den hĂ€r hĂ€rligheten hĂ€r om dagen. :D:D
Funderar lite pÄ alternativa band, tidigare Àgaren körde grönt Nato, det sÄg riktigt bra ut.
Sett tidigare post med grönt Canvas motsvarande orginalcanvasbandet, tips pÄ sidor man kan köpa bra canvasband?
Tar gÀrna emot lite inspirationsbilder pÄ vad man kan köra mer Àn orginallÀnken.
Snyggt, grattis till Bratte, skit i nato du har ju bÀsta lÀnken
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
HallÄ alla bratte Àlskare! Har en frÄga som nÄgon kunnig kanske kan ge mig svar pÄ. LÄng historia kort! Min original Box med alla papper manualer m.m har blivit stulna. Det Ànda jag har kvar Àr försÀkringspappret och sjÀlva klockan dÄ. SÄ jag undra om det gÄr att tex skicka klockan till Breitling sÄ gör dom ett nytt cert och kanske till och med kan köpa ny Box med manualerna av dom? Eller Àr det bara att ta kÀftsmÀllen? Blir ju en del prisskillnad frÄn fullset till enbart klockan om jag ska sÀlja den. Tack för alla svar pÄ förhand. Mvh
Köp dig en box pÄ ebay eller tradera, eller kanske hÀr.
Cert har jag ingen aning om det gĂ„r att fixa. Dock sĂ„ blir ju inte tappet sĂ„ stort. Är det garanti kvar?
Du har ju iaf försÀkringspapper som visar ditt Àgandeskap. Om du köpt den av nÄgon butik sÄ borde det ju inte vara nÄgra problem att fÄ ut en kvittokopia heller.
Ring time promotion och frÄga angÄende cert sÄ fÄr du rÀtt svar. Sen om det nu gÄr och kostar nÄgra tusen eller annat "brattigt" sÄ Àr frÄgan om det ens Àn vÀrt det.
 
Topp