• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Brunleif

Panerai

xmb216bc

Panerai
KÖP INTE DENNA!
Genomförde precis en bytesaffÀr med den hÀr klockan och den skickas tillbaka per omgÄende.
Klockan Àr i bedrövligt skick, nÄgon har polerat den med typ rondell, kronan Àr lös, ser ut som nÄgon försökt ta bort vridringen med kofot osv.
:wtf:fantastiskt skamlös sÀljare alltsÄ. Tog han tillbaka den utan knorr?
 

Oli

Omega
2-Faktor
KÖP INTE DENNA!
Genomförde precis en bytesaffÀr med den hÀr klockan och den skickas tillbaka per omgÄende.
Klockan Àr i bedrövligt skick, nÄgon har polerat den med typ rondell, kronan Àr lös, ser ut som nÄgon försökt ta bort vridringen med kofot osv.
Fan va trist...
 

Cryssarn

Rolex
Colt alla dagar i veckan!
Colt II utan tvekan. Sen finns Àven andra med samma stil som Àter upp den andra styggelsen Abyss, t ex gamla Steelfish, Avenger 2 GMT, nya Colt, Cockpit...
IMG_6362.JPG
OK. FrÄgade mest dÄ en kompis fick det att lÄta som att Colt Àr rent skrÀp, men nÀr kollade pÄ abyss sÄ Àr det samma urverk. TÀnkte om jag missat nÄgot
 

PCB

Audemars
KÖP INTE DENNA!
Genomförde precis en bytesaffÀr med den hÀr klockan och den skickas tillbaka per omgÄende.
Klockan Àr i bedrövligt skick, nÄgon har polerat den med typ rondell, kronan Àr lös, ser ut som nÄgon försökt ta bort vridringen med kofot osv.
tror den Àr rÄfejk
index ser skumma ut ,och logga/text pÄ clasp
ocentrerat datum och lumepluppar.kronan,m,m
 
Senast Àndrad:

Unter den Linden

Panerai
2-Faktor
OK. FrÄgade mest dÄ en kompis fick det att lÄta som att Colt Àr rent skrÀp, men nÀr kollade pÄ abyss sÄ Àr det samma urverk. TÀnkte om jag missat nÄgot

Finns ju mĂ„nga olika Colt-modeller att vĂ€lja mellan, frĂ„n enklare kvartsur till kronografer med automatiskt urverk. Det gör ocksĂ„ att prisintervallet Ă€r ganska stort. Äger en Colt just nu och anser att det inte finns nĂ„got som gör dem till skrĂ€p!
 

PCB

Audemars
Om jag förstÄr Àr Abyss ingen populÀr modell, finns det nÄgon anledning bakom det? Jag tycker att de Àr svincoola och Àr nÀra att slÄ till pÄ en.
IMG_1054.JPG

Snodd bild frÄn www
För min del sÄ Àr det rent estetiskt, gillar inte typsnittet pÄ siffrorna, förövrigt sÀkert samma höga Breitlingkvalitet som pÄ andra modeller
 

ScubaKing

Audemars
Om jag förstÄr Àr Abyss ingen populÀr modell, finns det nÄgon anledning bakom det? Jag tycker att de Àr svincoola och Àr nÀra att slÄ till pÄ en.
IMG_1054.JPG

Snodd bild frÄn www

För mycket fÀrger, orange skÀr sig mot rött. Typsnittet pÄ urtavlan ser ut som nÄgon för blinda (tÀnk dig doro mobilerna för Àldre). Samma gÀller typsnitt pÄ bezel.
 
Topp