• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Huvudverk

Cartier
2-Faktor
Har jag sagt att detta är breitlings snyggaste modell..? ;)
IMG_4291.JPG
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
IMG_6529.jpg
IMG_6530.PNG
IMG_2644.JPG
IMG_2643.JPG

Nu åkte denna upp på hemsidan, bara 3 månader efter Basel. :D

Kan väl inte påstå att jag gick igång nämnvärt på den när jag provade den men nu tycker jag den ser kanon ut. Läge för segpropparna att slänga upp B55 på hemsidan också... :)
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
IMG_6529.jpg
IMG_6530.PNG
IMG_2644.JPG
IMG_2643.JPG

Nu åkte denna upp på hemsidan, bara 3 månader efter Basel. :D

Kan väl inte påstå att jag gick igång nämnvärt på den när jag provade den men nu tycker jag den ser kanon ut. Läge för segpropparna att slänga upp B55 på hemsidan också... :)
Tung!!!
Små siffror och även lite avskurna är en del av Breitling. Jag gillar det ända sen tidiga chronomater och Leo. Men detta kändes lite väl. Den där "18" som ser ut att titta upp över en dörrkarm skulle de kunna skippat helt. Ser ju helt mysko ut.
Edit: fan på denna klocka borde de skippat alla små. Flera är fult avhuggna ju. :(
 

Huvudverk

Cartier
2-Faktor
IMG_6529.jpg
IMG_6530.PNG
IMG_2644.JPG
IMG_2643.JPG

Nu åkte denna upp på hemsidan, bara 3 månader efter Basel. :D

Kan väl inte påstå att jag gick igång nämnvärt på den när jag provade den men nu tycker jag den ser kanon ut. Läge för segpropparna att slänga upp B55 på hemsidan också... :)
Det är ju själva fan att de inte kommer några på 40mm! :(
 

Huvudverk

Cartier
2-Faktor
SO finns ju i både 36 och 42mm, Colten finns i 41mm. Så något borde ju passa... förutsatt att stilen gillas.
36:an är ju en damklocka.. hur tusan skulle det sett ut?! ;)
Du har givetvis rätt, men på något sätt känns 40 mm som den perfekta storleken för mig. Skulle gärna sett fler nya modeller i den storleken.
 
Topp